Forum
Allt är sålt
200kr fraktat för DMC och Shadow?
200 + frakt och de är dina. Vad sägs?
pris på metal slug å wario?
byten intressanta?
byten intressanta?
Näe inga byten.
200 för Metal Slug och 100 för Wario.
200 för Metal Slug och 100 för Wario.
Jag har ju en frakt inneståendes hos dig efter vår japandeal
Trodde dealen var att jag skulle köpa en öl åt dig nästa gång vi är på krogen, det tjänar du på. Dessutom har väl du gått och blivit ett rikt kapitalistsvin sedan du började sommarjobba inom industrin, nej det tycker jag gott du kan betala frakten också.
...höhö. Sköja bara. Aja jag bjussar på frakten så är vi kvittelikvitt sen!
...höhö. Sköja bara. Aja jag bjussar på frakten så är vi kvittelikvitt sen!
I varje skämt finns ett uns av sanning! Jag tänkte på att ni stackars vårdanställda tjänar så dåligt att jag ville bespara dig från de extra 20kr som en öl på krogen kostar.
Vill ju inte att ni ska tvingas ut i en ny strejk för min skull
Vill ju inte att ni ska tvingas ut i en ny strejk för min skull
Appappapp! Det var inte såna som jag som strejkade. Det var sjuksköterskor.
Jag är rätt nöjd med min lön ändå. Med tanke på att jag spelade PS2 tre timmar på jobbet och får ut typ 14800 i månaden om jag jobbar 100% så klagar jag inte
Jag är rätt nöjd med min lön ändå. Med tanke på att jag spelade PS2 tre timmar på jobbet och får ut typ 14800 i månaden om jag jobbar 100% så klagar jag inte
Då har vi ju exakt samma lön!
Innebär det att vi ska dela på frakten?
Spelade du PS2 på jobbet?!?!!?1+
Ja, vafan. Haha. Helgdagar är riktigt slappa på morgonpasset (7-15:30). 7-8 - ingenting. Sedan ge medicin åt de boende. Sen får de sova ut en stund till.. 9-9:30 ungefär så går vi in och väcker dem och gör frukost och har morgonhygienen. Så jag är väl klar med det vid 10:30-11 nån gång. Sen är det ingenting att göra fram till 13:00 då man ska göra mat åt dem - förutom att de springer fram och tillbaka och undrar över småsaker. Efter 13:00 har man fullt upp dock.
Intervalljobb skulle jag vilja kalla det. Slappa totalt en stund för att sedan stressa ihjäl sig när man har något att göra, sen kan man koppla av en stund igen innan man slutar och kan åka hem.
Riktigt behagligt jobb måste jag säga
En del tycker inte att man ska få göra såna saker på jobbet - spela och se på film och sådär. Men vad tusan ska man göra då? Sitta och stirra in i väggen? Då lär man ju tröttna på jobbet som tusan. De tanterna som är emot sånt sitter ju och stickar och virkar och allt vad de nu gör för att få tiden att gå. Men vad är skillnaden då? Så länge man sköter sitt jobb och pausar spelet/filmen när någon behöver hjälp med något, så..
Intervalljobb skulle jag vilja kalla det. Slappa totalt en stund för att sedan stressa ihjäl sig när man har något att göra, sen kan man koppla av en stund igen innan man slutar och kan åka hem.
Riktigt behagligt jobb måste jag säga
En del tycker inte att man ska få göra såna saker på jobbet - spela och se på film och sådär. Men vad tusan ska man göra då? Sitta och stirra in i väggen? Då lär man ju tröttna på jobbet som tusan. De tanterna som är emot sånt sitter ju och stickar och virkar och allt vad de nu gör för att få tiden att gå. Men vad är skillnaden då? Så länge man sköter sitt jobb och pausar spelet/filmen när någon behöver hjälp med något, så..
Oj.. Vad skönt att hinna med sånt. Jag har svårt att hitta en stund att gå på toaletten ens när jag jobbar.
Zejiro: Det låter precis som mitt jobb ju! Fast jag behöver aldrig stressa ihjäl mig...
Jobbar du inom LSS eller?
Jobbar du inom LSS eller?
Ontheshortbus:
Fy fan, det låter inte skoj
sörbom:
Soft Hmm... Alltså jag har aldrig fattat det där... men det är ett gruppboende.. en har något handikapp, vet inte om det klassas som CP-skada (han är min kusin för övrigt ).. tre stycken har autism, och sen är det en kille till som har något syndrom av något slag.
Skulle du ha spelen? Haha
Fy fan, det låter inte skoj
sörbom:
Soft Hmm... Alltså jag har aldrig fattat det där... men det är ett gruppboende.. en har något handikapp, vet inte om det klassas som CP-skada (han är min kusin för övrigt ).. tre stycken har autism, och sen är det en kille till som har något syndrom av något slag.
Skulle du ha spelen? Haha
Om du ger mig ett gutteputte prisförslag på bägge Wii-spelen så kanske jag hugger dem från dig
300 med frakt för båda? Fast vi avvaktar lite och ser om sörbom skulle ha det han ville ha först (Metal Slug var ju med i det).
Jag hugger nog bara Metal Slug för 200.
Aight, det är ditt. Jag skickar PM.
stuff:
Ska du ha Crash? 150 ink frakt? Bra pris IMO, om man tittar på vad det gått för på tradera.
stuff:
Ska du ha Crash? 150 ink frakt? Bra pris IMO, om man tittar på vad det gått för på tradera.
crash är ju skoj! bra plattformare! varför säljer du det?
Haha jag vet inte. Har inte ens testat det. Känns inte som något som passar mig riktigt. Men blir jag inte av med det nu så lär jag väl behålla det. I så fall får jag väl ge det en chans nån gång, men jag har så mycket att spela, så den dagen (om 20 år eller så) när jag inte har något bättre att spela så lovar jag att ge det en chans
äh det går rätt fort att köra igenom! klart värt att behålla om du bara får 150 för det! bra/ok plattformsspel är det ju inte gott om nuförtiden tyvärr
Du gillade inte VP alltså?
folkow:
Mja.. vi får se som sagt. Stuff får köpa det om han vill ha det, köper han det inte plockar jag ner det ändå. Känns som att jag fått in de pengar jag vill ha. Fast nån får GÄRNA knipa Wario Land 4, som inte alls passade min smak - som jag ville minnas att det skulle göra.
Tenchio:
Blandade känslor. Det är ett helt okej spel, men jag vet inte.. något med det gör att jag inte orkar fortsätta på det. Jag vet att jag aldrig kommer göra det heller, så.. tyvärr.
Mja.. vi får se som sagt. Stuff får köpa det om han vill ha det, köper han det inte plockar jag ner det ändå. Känns som att jag fått in de pengar jag vill ha. Fast nån får GÄRNA knipa Wario Land 4, som inte alls passade min smak - som jag ville minnas att det skulle göra.
Tenchio:
Blandade känslor. Det är ett helt okej spel, men jag vet inte.. något med det gör att jag inte orkar fortsätta på det. Jag vet att jag aldrig kommer göra det heller, så.. tyvärr.
Kan också säga att Crash of the titans är värt att testa
Då släpper jag vidare Crash till dem som vill ha, det var ju mest MSA som lockade
Men tack ändå!
Men tack ändå!
Aight, np. Då behåller jag Crash.
Ingen som vill ha ett litet stackars Wario Land 4??
Ingen som vill ha ett litet stackars Wario Land 4??
Säg 100kr med frakt och det är taget
Aja vi säger väl så Skickar PM.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner