Forum
Jag har bestämt mig för att adoptera bort min kära älskling. Har inte hjärta att bara låta henne stå och samla damm utan tycker att hon förtjänar ett hem där hon blir ompysslad och spelad istället. Hon är i fint skick och har givit mig många härliga stunder. Sa jag att hon dessutom är RGB-moddad för bästa bildkvalitet? Givietvis följer både rgb-sladd och svensk strömadapter med. Dessutom har hon en förlängningssladd till handkontrollen så att man kan sitta i soffan och spela och inte behöver ha huvudet inne i tvn . Tillsammans med henne kommer även fyra spel. Space Invaders, Golden Axe, The Space Adventure samt nått Cluedospel. 1700:- tycker jag nog hon kan vara värd.
Bild på älsklingen:
Bild på spelen som ingår:
Bild på älsklingen in action:
Säljer även några andra spel:
Akumajo Dracula X - Chi No Rondo 800:-
Behöver nog ingen närmare presentation. Det här ÄR tillsammans med Symphony of the Night det bästa Castlevania-spelet. Ingen PC Engine samling är komplett utan detta. Mycket trevligare än PSP-remaken.
Ginga Fukei Densetsu Sapphire 600:-
Ett av de allra ovanligaste PC Engine-spelen. Trevlig vertikal shooter, som krämar det yttersta ur Duon i grafikväg. Detta är dock den "schweiziska nyutgåvan" som läckte ut 2001. Likväl går det för hyffsade summor när det väl finns ute på ebay. För att kunna spela det krävs ett Arcade Card (ca 300:- separat) och det ingår givetvis här.
Ys Book I & II 300:-
Action RPG/Äventyrsspel som anses vara bland de bästa till konsolen enligt många PCE-anhängare. Totalgrymt soundtrack. Engelsk version.
W Ring(Double Rings) 250:-
Underskattad horisontell shooter. Lite småovanligt men riktigt trevligt. Inte det svåraste spelet i genren Skön musik!
Shubibinman 2 250:-
Run n Gun som brukar kallas PC Engines svar på Mega Man. Roligt och stundtals omväxlande shooter-banor. Ganska underhållande utmaning.
Shubibinman 3 200:-
Uppföljaren till ovan nämnda spel. Hjältarna har nu återgått till att försvara sig med svärd (ungefär som Valis-spelen). Ovanligare än 2an, lättare än 2an...tja... inte riktigt i tvåans klass men ändå underhållande.
Valis IV 200:-
Den sista delen i sagan om krigarflickan Valis. Enligt många den bästa delen i serien. Svärdsfäktande plattformsaction, inte lika frustrerande svårt som föregångarna, men ändå en värdig utmaning.
Säljer endast spelen om enheten blir såld. Säljer även allt som paket för 4000:- inkl frakt (separat 4300:- plus frakt). Men allt kan givetvis diskuteras
Ge min älsklig ett nytt hem!!
Bild på älsklingen:
Bild på spelen som ingår:
Bild på älsklingen in action:
Säljer även några andra spel:
Akumajo Dracula X - Chi No Rondo 800:-
Behöver nog ingen närmare presentation. Det här ÄR tillsammans med Symphony of the Night det bästa Castlevania-spelet. Ingen PC Engine samling är komplett utan detta. Mycket trevligare än PSP-remaken.
Ginga Fukei Densetsu Sapphire 600:-
Ett av de allra ovanligaste PC Engine-spelen. Trevlig vertikal shooter, som krämar det yttersta ur Duon i grafikväg. Detta är dock den "schweiziska nyutgåvan" som läckte ut 2001. Likväl går det för hyffsade summor när det väl finns ute på ebay. För att kunna spela det krävs ett Arcade Card (ca 300:- separat) och det ingår givetvis här.
Ys Book I & II 300:-
Action RPG/Äventyrsspel som anses vara bland de bästa till konsolen enligt många PCE-anhängare. Totalgrymt soundtrack. Engelsk version.
W Ring(Double Rings) 250:-
Underskattad horisontell shooter. Lite småovanligt men riktigt trevligt. Inte det svåraste spelet i genren Skön musik!
Shubibinman 2 250:-
Run n Gun som brukar kallas PC Engines svar på Mega Man. Roligt och stundtals omväxlande shooter-banor. Ganska underhållande utmaning.
Shubibinman 3 200:-
Uppföljaren till ovan nämnda spel. Hjältarna har nu återgått till att försvara sig med svärd (ungefär som Valis-spelen). Ovanligare än 2an, lättare än 2an...tja... inte riktigt i tvåans klass men ändå underhållande.
Valis IV 200:-
Den sista delen i sagan om krigarflickan Valis. Enligt många den bästa delen i serien. Svärdsfäktande plattformsaction, inte lika frustrerande svårt som föregångarna, men ändå en värdig utmaning.
Säljer endast spelen om enheten blir såld. Säljer även allt som paket för 4000:- inkl frakt (separat 4300:- plus frakt). Men allt kan givetvis diskuteras
Ge min älsklig ett nytt hem!!
Hmm.
Vi kan tala om detta när Rosse inte sitter bredvid.
Vi kan tala om detta när Rosse inte sitter bredvid.
Absolut!
Vet att hon skulle vara i trygga händer hos dig
Vet att hon skulle vara i trygga händer hos dig
Om man ändå inte vore helt utfattig...
Antar att basen inte är boxad med manual?
Skicket på skivorna (läs skicket på Dracula X speciellt)?
Förstår inte följande stycke riktigt:
Säljer även allt som paket för 4000:- inkl frakt (separat 4300:- plus frakt). Men allt kan givetvis diskuteras
?
Intresserad
Säljer även allt som paket för 4000:- inkl frakt (separat 4300:- plus frakt). Men allt kan givetvis diskuteras
?
Intresserad
Han menar att han kan sälja allt i ett paket fraktat för 4000:- och att alla grejerna lösa motsvarar 4300:-.
Fina spel btw, den som nappar på detta paketet får fina och bra spel för pengarna.
Hade jag inte haft de flesta spelen själv och en konsol så hade jag varit sugen.
Fina spel btw, den som nappar på detta paketet får fina och bra spel för pengarna.
Hade jag inte haft de flesta spelen själv och en konsol så hade jag varit sugen.
priest666 skrev:
Antar att basen inte är boxad med manual?
?
Intresserad
?
Intresserad
Tyvärr finns det inte någon manual och box till enheten nej. Skicket på skivorna är överlag väldigt bra. Dracula X är så gott som i nyskick. Shubibinman 3 har dock några ytliga repor, men fungerarade utan problem sist jag spelade igenom det.
Precis som Olol skriver menar jag att om man hade köpt allt var för sig hade det blivit 4300:- exkl frak för allt ihop, men om man tar hela paketet får man det för 4000:- inkl frakt.
Ska du slå till?
Jag skulle kunna köpa enheten nu för 1700kr och resten vid nästa löning tror jag. Men, jag vill gärna sova på det.
DaveGeorge: PM...
Blir det budgivning då?
DaveGeorge: PM...
Säljer som sagt helst allt på en gång och Djävulsprästen har erbjudit mig 4000:- för alltihop med pengar omgående så därför har han förtur. Om han nu mot förmodan skulle backa står Rasmus bud näst på tur
Paketet är sålt till Priest666. Mycket spelglädje önskas!
Hehehe "Djävulsprästen" bockar och bugar
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner