Forum
Skulle egentligen har lagt upp grejorna på tradera i månadskiftet, men är man senil så är man.
Here goes:
Truxton
Mycket trevlig Mega Drive skjutare utvecklad av de stora hjältarna på Toaplan. Skicket är väl inget man skriver hem till morsan om, men priset blir ju också därefter.
30kr!
Settlers III: Quest of the Amazons
Jag har hört oerhört mycket bra om Settlers spelen, tyvärr har jag inte haft möjlighet testa själv, men folk skulle väl aldrig ljuga? Detta är i alla fall en expansion till den tredje delen. Namnet antyder att det handlar om kvinnliga krigare... Sånt säger vi väl inte nej till? Komplett och bigbox givetvis.
Pris har jag inte den blekaste aning om. Ska vi säga 50kr?
Space Harrier
Ett av Yu suzukis bästa spel? Äter upp Shenmue och skiter ut resterna på Afterburner. Massor av drakar, explosioner, pixel skalning och tuff musik. Fungerar oväntat bra på Master System. Tyvärr ingen manual, men ni fattar väl ändå?
10kr! Men då får du tusan i mig köpa något annat också.
Eon
Det mest avancerade rollspelet ever. Jag tänker inte ens spekulerara i hur mycket tid jag ägnat åt det. Komplett med karta, box, regelbok, äventyret "Regnsynd", tärningar, reklam och krimskrams. En av tärningarna har blivit ersatt efter en matsmältningsolycka för ett par år sen, men det är exakt samma modell så det märks ingen skillnad.
100kr. Jag har ändå ingen glädje av det numera.
Here goes:
Truxton
Mycket trevlig Mega Drive skjutare utvecklad av de stora hjältarna på Toaplan. Skicket är väl inget man skriver hem till morsan om, men priset blir ju också därefter.
30kr!
Settlers III: Quest of the Amazons
Jag har hört oerhört mycket bra om Settlers spelen, tyvärr har jag inte haft möjlighet testa själv, men folk skulle väl aldrig ljuga? Detta är i alla fall en expansion till den tredje delen. Namnet antyder att det handlar om kvinnliga krigare... Sånt säger vi väl inte nej till? Komplett och bigbox givetvis.
Pris har jag inte den blekaste aning om. Ska vi säga 50kr?
Space Harrier
Ett av Yu suzukis bästa spel? Äter upp Shenmue och skiter ut resterna på Afterburner. Massor av drakar, explosioner, pixel skalning och tuff musik. Fungerar oväntat bra på Master System. Tyvärr ingen manual, men ni fattar väl ändå?
10kr! Men då får du tusan i mig köpa något annat också.
Eon
Det mest avancerade rollspelet ever. Jag tänker inte ens spekulerara i hur mycket tid jag ägnat åt det. Komplett med karta, box, regelbok, äventyret "Regnsynd", tärningar, reklam och krimskrams. En av tärningarna har blivit ersatt efter en matsmältningsolycka för ett par år sen, men det är exakt samma modell så det märks ingen skillnad.
100kr. Jag har ändå ingen glädje av det numera.
Så här gör vi istället
Jag kan ta truxton och space-harrier!
Sweet, vill du ha det skickat eller hemleverans?
Tar gärna hemleverans! Jag har gjort så med Starfigher likaså Sneaky av mig att utnyttja spel för säkrad speldag
Cyborg: Det spelet glömde jag kvar i Leksand såklart. Jag visste att jag skulle glömma det samma sekund som du tackade nej till att få det postat.
Edit: Fast Linnea kan ju ta med det ner när hon kommer.
Edit: Fast Linnea kan ju ta med det ner när hon kommer.
Ah, men jag kan ju försöka ge er skuldkänslor så att ni kommer hit i stället
"Game not important, only company important"
Bonuspoäng till folk som listar ut vilken film jag har modifierat citatet ifrån.
"Game not important, only company important"
Bonuspoäng till folk som listar ut vilken film jag har modifierat citatet ifrån.
Star Wars?
Jag tror faktiskt aldrig att jag varit på en spelträff utan att det förekommit ett visst "varutbyte"
Jag tror faktiskt aldrig att jag varit på en spelträff utan att det förekommit ett visst "varutbyte"
Star Wars är fel.
Robocop?
Lär väl vara Karate Kid.
aj aj aj, det är också fel, båda två. Jag trodde faktiskt ni skulle knäcka det.
Långt ner i halsen 2?
Jag visste inte ens att det fanns en två?!
Inte jag heller, jag är inte ens säker på att en etta finns. Det är väl bara en titel man säger för att vara rolig?
Sluta spamma min tråd!
Förlåt.. Jag hade också kunnat tänka mig dom spelen Cyborg tog, men jag tänker inte försöka "buda över" eller sno nåt från honom. (titta, nu var jag på rätt ämne!)
Haha, det är lugnt Tror inte att det finns något större intresse för resten... Eller?
Köp Settlers! Det tar bara en massa plats här (Har inte ens spelet)
Köp Settlers! Det tar bara en massa plats här (Har inte ens spelet)
Starfighter skrev:
Inte jag heller, jag är inte ens säker på att en etta finns. Det är väl bara en titel man säger för att vara rolig?
http://sv.wikipedia.org/wiki/L%C3%A5ngt_ner_i_halsen
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner