Forum
Ok, kids nu är det den stora utrensningen som gäller. Sätt ihop stora maffiga paket och gör mig glad. BUD är det som gäller. Bilder kan ordnas om man är på ett kinkigt humör.
PS2(alla PAL och inga Platinum. Alla spel är kompletta om inget annat anges)
1945 1&2 The Arcade Game
Black
Final Fantasy X
Jak & Daxter Precursor Legacy--> Platinum
God of War--> Platinum
God of War 2--> NTSC
Grandia 3--> NTSC, plasten på fodralet är lite risig
Odin Sphere---> NTSC, Greatest Hits
Sagan Om De Två Tornen Härksarringen
Suikoden 3-->NTSC, en del av plasten har lossnat på framsidan av fodralet
Suikoden Tactics--> NTSC
Xenosaga--> NTSC Greatest Hits
Xenosaga--> NTSC Greatest Hits, ingen manual
Playstation
Parasite Eve 2--> Jävligt risiga skivor
Legend of Dragoon--> Lite skabbigt fodral och bara manual 2/2
Final Fantasy Origins
Final Fantasy 9--> Platinum, skiva ett saknas
Suikoden 1
Suikoden 2
Tekken 2
XBOX 360
Eternal Sonata
Blue Dragon
Oblivion GOTY-Edition
XBOX
Jade Empire
PS2(alla PAL och inga Platinum. Alla spel är kompletta om inget annat anges)
1945 1&2 The Arcade Game
Black
Final Fantasy X
Jak & Daxter Precursor Legacy--> Platinum
God of War--> Platinum
God of War 2--> NTSC
Grandia 3--> NTSC, plasten på fodralet är lite risig
Odin Sphere---> NTSC, Greatest Hits
Sagan Om De Två Tornen Härksarringen
Suikoden 3-->NTSC, en del av plasten har lossnat på framsidan av fodralet
Suikoden Tactics--> NTSC
Xenosaga--> NTSC Greatest Hits
Xenosaga--> NTSC Greatest Hits, ingen manual
Playstation
Parasite Eve 2--> Jävligt risiga skivor
Legend of Dragoon--> Lite skabbigt fodral och bara manual 2/2
Final Fantasy Origins
Final Fantasy 9--> Platinum, skiva ett saknas
Suikoden 1
Suikoden 2
Tekken 2
XBOX 360
Eternal Sonata
Blue Dragon
Oblivion GOTY-Edition
XBOX
Jade Empire
vad hade du tänkt dig för Ogre? Är det Pal versionen du säljer altså?
Nej, jag missade att skriva att det var NTSC. Jag har egentligen ingen aning om vad det går för. Kan du höfta till med något?
Försökte kolla på Ebay, finns det något sätt att ställa in så att man kan se avslutade auktioner? Det är ju hur lätt som helst på tradera ju.
Edit: Löste problemet.
Försökte kolla på Ebay, finns det något sätt att ställa in så att man kan se avslutade auktioner? Det är ju hur lätt som helst på tradera ju.
Edit: Löste problemet.
Advanced Search -> Kryssa i Completed Listings Only...så behöver du logga in bara
Jag vet faktiskt inte vad det kan kosta. Vet att spelbutiken sålde det komplett för 500 kr förr då de hade det och de bruka ju ta lite överpriser. Är det med fram och baksida till ditt iaf eller var det manualen som agera framsida till spelet?
Iofs så är det väl ett sånt här dubbelfodral? Jag borde ha koll på det som dyrkar spelet men det har jag inte... ser man fram och baksidan så kan jag bjuda 200 kr iaf.
Iofs så är det väl ett sånt här dubbelfodral? Jag borde ha koll på det som dyrkar spelet men det har jag inte... ser man fram och baksidan så kan jag bjuda 200 kr iaf.
Det är dubbelfodralet som jag har. Efter en liten snabbkoll på ebay så verkar det som att bara skivan går för 300 kr. Vad tror du om 350 fraktat och klart? Det verkar vara något som du tjänar på i alla fall.
Ja, 350 fraktat får det bli då. Gör ont i stackars plånboken men det kostar ju vad det kostar och det är inte mer med det :-) Skicka en Pm.
Legend of kartia och starfox adventures är jag lite sugen på. Går det för sig att hämta upp och betala på någon spelträff? Annars kan jag nog betala den 25:e, men jag vill veta vad lönen blir först.
Du känner mig, jag är inte omöjlig någonstans. Vad hade du tänkt att pynta för kalaset?
Kartia brukar väl inte vara så väldans dyrt vill jag minnas. 210kr?
Säg 230 så har vi en deal.
Sure thing
Snice! Skickar PM.
Valkyrie Profile 2 Silmeria kan jag ta, 140 ink frakt?
Det är ditt! Skickar PM.
Super Paper Mario och Fire Emblem Path of Radiance 550? Båda är med svensk manual?
550 plus frakt och de är dina. Inga av dem har dock manualer på svenska.
Uppdaterat igen med mer grejer.
Shadow hearts 300kr + frakt?
Det är lite lågt med tanke på att det går för 500+ på tradera. Säg 450+ frakt istället?
Jag som trodde du var snäll , säg 400+frakt och det är ett köp.
430+ frakt och det är ditt. Då anser jag mig vara snäll så det räcker och blir över
Är lite smått intresserad av Shadow Hearts spelen, vad vill du ha för dom?
430+ frakt har jag sagt till Cyborg, men han har första tjing på det tills vidare. Covenant kan jag tänka mig 200+ frakt.
Om Cyborg passar så kan du få båda för 600+ frakt. Men det är bara för att det är du
Om Cyborg passar så kan du få båda för 600+ frakt. Men det är bara för att det är du
430+frakt är ok för mig, sätter in pengar ikväll efter jobb.
PM skickat!
Är du fortfarande sugen på Covenant, Zylo?
Är du fortfarande sugen på Covenant, Zylo?
Kom igen nu! Jag vet allt ni egentligen är sugna på varenda pryl jag har till försäljning men är för blyga för att skriva i tråden.
Har lagt till Tales of Symphonia. Men det kan inte bara vara det som lockar! Det finns ju fortfarande bra lir kvar så kom igen och släng iväg ett bud.
Jag är intresserad av Tales (angående att det finns bra spel kvar har jag tyvärr de flesta där )
200kr inkl frakt?
200kr inkl frakt?
Jag sätter en femma på att Gudlock nekar det budet
Jag är fortfarande lite intresserad av FF9, ge mig ett pris!
Jag är fortfarande lite intresserad av FF9, ge mig ett pris!
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner