Forum
Cyborg20003 skrev:
Jag är intresserad av Tales (angående att det finns bra spel kvar har jag tyvärr de flesta där )
200kr inkl frakt?
200kr inkl frakt?
Nja du, snäll har jag redan varit mot dig. No more christmas for you!
Kan sträcka mig till 250kr + frakt. Sedan kan jag faktiskt hitta det för samma pris på ebay. Du får gärna vara snäll mot mig igen!
Nej tyvärr, det är helt enkelt för lite betalt för ett spel som sällan går för under 400 på tradera.
Alright, men då låter jag det va. Hoppas den som köper det får ge dig mycket pengar!
Edit: Fixade bara min hemska grammatik.
Edit: Fixade bara min hemska grammatik.
Jag med!
Är allt i fint skick?
isåfall 330 fraktat för Tales of Symphonia.
isåfall 330 fraktat för Tales of Symphonia.
Allt är i fint skick. Jag kan tänka mig att släppa spelet för 350+ frakt, men lägre än så är jag nog inte villig att gå i nuläget.
Ok, då skippar jag med.
Okay!
Än en gång så har jag uppdaterat med mer grejer.
Vad vill du ha för Okami?
150+ frakt?
Det var nånstans där i krokarna jag med hade tänkt mig, säger vi inklusive så blir det napp.
Säg 160 inklusive då så är saken biff
Vilken sits du satte mig i, nu ska jag ju gå med på det för en tia är inte så mycket att bråka om - men samtidigt känns det ju som att mitt prutförsök gick åt fanders.
Kej då, skicka över kontouppgifter så ska vi se om jag inte kan betala lite käääsh senare idag. (nu måste jag ge mig i kast med matlagning)
Kej då, skicka över kontouppgifter så ska vi se om jag inte kan betala lite käääsh senare idag. (nu måste jag ge mig i kast med matlagning)
Haha, i realiteten så har du ju ändå prutat några kronor. PM skickat!
Nu har jag lagt upp nya grejer igen!
oh, sly 1, 2, 3 är jag intresserad av. Vad lägger du dig på för nivå?
Edit: Efter kollat runt lite säger jag 420+frakt.
Edit: Efter kollat runt lite säger jag 420+frakt.
Det låter som en ok deal! Du har första tjing. Jag vill bara ge andra en chans att sticka emellan.
Edit: Såg först nu att det är en lite platbit som är borta på den undre delen av fodralet till Sly 1. Har uppdaterat huvudinlägget.
Edit: Såg först nu att det är en lite platbit som är borta på den undre delen av fodralet till Sly 1. Har uppdaterat huvudinlägget.
Tales of Symphonia: 370 inkl. frakt?
För 370+ frakt är det ditt!
Cyborg2k3: Om jag inte fått ett bättre bud innan 16:00 idag så är grejerna dina!
Cyborg2k3 har nu blivit stolt ägare av Sly*3, förutsatt att han fortfarande vill ha dem.
Nu har jag lagt upp Unlimited Saga också.
Mer spel i tråden!
Har lagt in Legend of Zelda Wind Waker Limited Edition nu också.
Någon priside på det och går det att betala vid löning?
Efter en snabb koll på tradera verkar det som att det tenderar att rinna iväg ganska bra. Vad tror du om 300+ frakt? Och självklart kan du betala vid löning.
Mja, jag tänker mig snarare i trakterna 250kr fraktat. Det är ju vad EBgames tar för det.
250kr + frakt it is alltså? Taget!
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner