Forum
Fraktat innebär att fraktkostnaden är inkluderad i det föreslagna priset broder I det här fallet skulle vi kanske kunna hoppa själva skickandet och istället sköta det på någon spelträff. Men jag ska ta mig en funderare under dagen innan jag ger defintivt besked.
Haha, den billiga kom jag inte undan med alltså
Ta det fraktat då, jag tänker inte dividera om 25 kr. I alla fall inte med dig
Ta det fraktat då, jag tänker inte dividera om 25 kr. I alla fall inte med dig
Nu har jag satt vad jag anser vara ganska låga priser på spelen. Vill någon pruta är de välkomna att göra det.
Donkey Konga NY 80 kr
Metroid Prime NY 100 kr
Unlimited Saga NY 50 kr
Wild Arms 3 75 kr
320kr inkl frakt bjuder jag
Metroid Prime NY 100 kr
Unlimited Saga NY 50 kr
Wild Arms 3 75 kr
320kr inkl frakt bjuder jag
Det får du dem för!
Vad kan du tänka dig att sälja Perfect Dark för?
Det är redan borta tyvärr...
okej, de va synd
Eftersom jag är dålig ibland så leder det till att jag missar sådana detaljer som att MGS3 är utan manual och MGS2 har manual. Prisändringar sker därefter.
Nästan nöjd måste jag säga att jag är med mitt paket jag fick.
Mycket snabb frakt, men inte alls 3 nya spel som det stod
Eller är det så enkelt att du skrev fel att de vara Nya ?
Mycket snabb frakt, men inte alls 3 nya spel som det stod
Eller är det så enkelt att du skrev fel att de vara Nya ?
Jag tror att missupfattningen bestod av att Gudlock skrev ny efteråt när han lade till nya saker i listan.
Jasså, jasså men visst, missförstond kan uppstå.
Åhå, my bad om jag fick det att framstå som att de var "nya". Precis som draken säger så har jag skrivit NY för att markera att spelet är nytt i LISTAN. Med tanke på den dealen du fick så får man hoppas att du inte gråter dig till sömns ändå
Neeej jag ville ha MP så billigt. Vafan missade jag det för,jävla röv också. *tjurar i ett hörn* Aja, får jag sålt mina spel på tradden för hälften av vad de verkar ha gått för i sommar så bör jag ha råd att köpa ett iaf
Varför säljer du allt så billigt här när det är galna priser på tradden atm? GIRIGHET FTW!
Varför säljer du allt så billigt här när det är galna priser på tradden atm? GIRIGHET FTW!
Galna priser? Vette fasen om de är så galna på vissa av de dussintitlar jag har uppe. Vill mest bara bli av med skiten om jag ska vara ärlig.
Hoho, jag och Rosse hade en lång diskussion om prissättning på spel och liknande som slutade med att jag hostade gamla kommunistiska slagord.
Haha, jag har märkt att din kvinna är lite av den "prisoptimerade" typen. Kan tänka mig att det inte går helt ihop med dina värderingar. Men å andra sidan hade jag inte sålt Zelda till många andra än dig för det priset. Kompispriser har ingen dött av.
Nej,nej Jag är inte det minsta besviken. Tyckte det var en bra deal
Har inte direkt med ämnet att göra, men jag älskar trådtiteln. Ler varje gång jag ser den.
Vilket bra säljartrick för Gudlock! Du ler och köper mer!
Tip_Hassel skrev:
Har inte direkt med ämnet att göra, men jag älskar trådtiteln. Ler varje gång jag ser den.
Nu när du säger det så måste jag nästan hålla med om att den är smått briljant.
Kan vara intresserad av Alundra framöver, om det inte blir sålt. Dåligt med pengar nu men köper det gärna senare, kan dröja lite, men har länge varit nyfiken på spelet.
Det är inga direkta defekter med skivan eller så?
Det är inga direkta defekter med skivan eller så?
Nej det är det inte, den fungerar bra. (tidigare ägare)
Det har inte hänt mycket med det spelet sedan dess så jag kan försäkra att det är som det ska.
Huvudinlägget är uppdaterat.
Jag vill ha mario galaxy om det är i fint skick o komplett? =)
Hade inte Robin paxat Galaxy redan?
Dragon Quest 8 Journey of the Cursed King 120 kr
Grandia 2 100 kr
Phantom Brave 100 kr
Shadow Hearts Covenant 120 kr
=
400kr fraktat?
Grandia 2 100 kr
Phantom Brave 100 kr
Shadow Hearts Covenant 120 kr
=
400kr fraktat?
Ontheshortbus skrev:
Hade inte Robin paxat Galaxy redan?
Din käre make har paxat det, helt rätt. Men eftersom jag är en kapitalist i grund och botten så vill jag ge andra en chans att sticka emellan.
Vad budar du Stosse?
Cyborg: Jag vill nog faktiskt ha 400+ frakt för det paketet.
ah jag såg inte att ngn annan budat, sry.
Men men jag kan vänta har massvis med spel att spela nu ändå =)
Men men jag kan vänta har massvis med spel att spela nu ändå =)
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner