Forum
Lite sugen på Arc the Lad, men svårt att bjuda något rimligt när det går för 99 cent nytt på eBay. Nåväl... 60:- inkl. frakt?
Njaa, säg 75 så är det ditt!
Hm, jag tar det om skivan inte är jätterepig.
Jag ska kolla när jag kommer hem men vill minnas att den är i ganska fint skick.
instinqt skrev:
Jag skiter nog i Kingdom Hearts, hehe
Släng iväg Alundra när du har tid.
Släng iväg Alundra när du har tid.
Haha, lika bra det för det visade sig att jag inte ha KH kvar. Det märks att jag inte har koll på mina spel sen jag kommit tillbaka från staterna. Alundra skäms jag lite över att jag inte fått iväg än men det ska inte ta så mycket mer tid! Lovar
Uppdaterat.
Jag köper gärna Devil Summoner av dig om du orkar vänta tills studiebidraget kommer in.
Låter 200 inkl frakt bra?
Låter 200 inkl frakt bra?
Det låter helt ok! Skicka mig ett PM när det blir aktuellt.
Grandia, 150 kr fraktat?
Det är taget! Skickar PM.
Uppdaterat med 360-spel.
Jag åker till Milano nu och är åter torsdag. Bara så att eventuella intressenter inte tror att jag igonerar dem.
Om någon kommer till RG och är sugen på något kan jag utan problem plocka med mig dit.
Du kan ju ta med MGS2 åt mig :-) Så slipper du hålla det längre.
Det vettu jag kan göra. Hur var det, hade du redan betalat för det?
Jag har inte betalat, det kan jag göra på plats sedan om det passar dig. Så har du råd med en halv måltid eller vad man nu får för 60 kronor i tokholms borgerlighetsresturanger ;-)
Ah men visst, det fixar jag vettu
Du har inte glömt mig, va? Jag tror jag skickade ett PM till dig för några dagar sen.
Jaså? Jag har inte glömt dig men jag har inte sett något PM, det måste ha kommit bort med uppdateringarna.
Kollade mina PM nu och såg att du hade skickat. Det bästa vore kanske om jag plockade med spelet till Stockholm och bad Niklas eller Daniel att ta med det till Skövde? Då slipper du frakt och jag krångel.
Kollade mina PM nu och såg att du hade skickat. Det bästa vore kanske om jag plockade med spelet till Stockholm och bad Niklas eller Daniel att ta med det till Skövde? Då slipper du frakt och jag krångel.
Jag kan nog ansvara för det om så önskas.
Detta uppskattas
Ja, det funkar fint.
200 kr var det, va?
200 kr var det, va?
Yes, så var det. Plockar med det till Stockholm. Skickar PM med betalinfo.
Uppdaterat huvudinlägget med spel jag vill köpa.
Är det verkligen ingen som vill sälja Fable 2?
Börjar verkligen gilla Spelbutiken mer och mer, tycker man hittar ganska bra grejer där till ett helt okej pris jätte ofta
Spelbutiken är bra grejer Handlar väldigt sällan där dock, tyvärr.
Men även solen har sina fläckar... en Xbox 360 trådlös nätverksadapter för 638 spänn.. på rea
Några saker är väldigt dyra också, men det är nog den överlägset bästa svenska spelbutiken på nätet.
Men även solen har sina fläckar... en Xbox 360 trådlös nätverksadapter för 638 spänn.. på rea
Några saker är väldigt dyra också, men det är nog den överlägset bästa svenska spelbutiken på nätet.
Det var ett relativt humant pris. Vad är skillnaden mot Game of the year edition?
Game of the Year Edition innehåller DLC:t också, det är iaf allt jag vet.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner