Forum
Även orginalkartong och de flesta (eller alla) manualer finns kvar.
Har noll koll på C64 och blahabla, men hittade massa grejer tillsammans med den efter en vindresning hos far.
Om någon faktiskt är intresserad kan jag sälja allting till ett bra pris. Vill mest bli av med allt, då det tar för mycket plats i min minimala lägenhet. Orkar dessvärre inte skriva upp allt, då jag inte har koll på vad någonting är.
Är någon sugen så finns allt att kika på i Malmö. Skicka ett pm eller svara här.
puZ
Har noll koll på C64 och blahabla, men hittade massa grejer tillsammans med den efter en vindresning hos far.
Om någon faktiskt är intresserad kan jag sälja allting till ett bra pris. Vill mest bli av med allt, då det tar för mycket plats i min minimala lägenhet. Orkar dessvärre inte skriva upp allt, då jag inte har koll på vad någonting är.
Är någon sugen så finns allt att kika på i Malmö. Skicka ett pm eller svara här.
puZ
Intressant med en boxad C64. Dock svårt att veta vad jag ska bjuda när jag inte vet vad paketet innefattar.
Skicket på C64?
Vad hade du tänkt dig för prislapp?
Skicket på C64?
Vad hade du tänkt dig för prislapp?
Jag har inte ens plockat ur den ur kartongen sen jag plockade ner den. Varit för upptagen och orkar egentligen inte bry mig. Bästa vore ju om någon tog sig hit och kollade på skiten.
Du kan få frakten + något extra för det för att du ska orka skicka det. Säg vad du vill ha, så ska vi nog komma överrens...
Jag skulle annars kunna ta mig en kik och eventuellt köpa grejorna av dig. Är ändå nere i skåne nu ändå så. Beroende på transportmedel så skulle jag kunna befria dig från tidningarna också
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner