Forum
Om priset är det rätta. De är båda kompletta o i fint skick, palversion. Till PS1. Ge bud. Kan fixa bilder om de önskas.
bjuder 500 st ...
Åh jävlar i gatan. Det är snudd på att jag placerar mina egna ex i bankfack
Såg att del 2 gick för 2500, så lite mre än 500 kan jag nog få
Hönke skrev:
Såg att del 2 gick för 2500, så lite mre än 500 kan jag nog få
De kan du säkert... men Tradera har sjuka över priser ibland .... speciellt på suikoden spelen... skriv va du vill ha iställe för att man ska försöka gissa sig till ett pris..
Gissa = skambuda?
Starfighter skrev:
Gissa = skambuda?
Skambud? hur ska jag veta va han begär?? inget kan vara skambud förens jag vet va han hade begärt.. alla behöver inte följa Tradera priserna.. vissa kanske har lite mer normala priser..
Tradera priserna på Suikoden är fullständigt överdrivna så PeT bud var om än lågt, så defintivt inget skambud. I vilket fall så är det upp till trådskaparen själv att bedöma vad som är skambud.
Jag tyckte bara det var lite fjuttigt bud, skjut mig då.
Jag tänker inte skjuta någon, men jag tror det blir bäst om vi låter säljaren och köparen själva bestämma vad som är rimligt och orimligt
skjut den jäveln
själv behåller jag mina ex också
själv behåller jag mina ex också
Jag skjuter dig först!
Saknar mitt Suikoden 1, det är borta... usch... har funderat i år på vem som tagit det ifrån mig... hihi
Men ettan är grymt.
Det är jäkla larvigt iaf att det ska vara värt så mycket, minns när jag köpte det, typ 200 spänn, då var det inte nån som brydde sig. Det samma med de flesta rpg som jag gillade men som de flesta jag träffade tyckte var kassa och inte lika bra som de rpg som var så himla hyllade. Och nuförtiden tycks alla hylla dessa spel och priserna har plötsligt blivit vulgära.
Nej nu ska jag inte sabba tråden.
Köp dem nu, nån. Jag skulle om jag kunde ha råd med sådana spel.
Men ettan är grymt.
Det är jäkla larvigt iaf att det ska vara värt så mycket, minns när jag köpte det, typ 200 spänn, då var det inte nån som brydde sig. Det samma med de flesta rpg som jag gillade men som de flesta jag träffade tyckte var kassa och inte lika bra som de rpg som var så himla hyllade. Och nuförtiden tycks alla hylla dessa spel och priserna har plötsligt blivit vulgära.
Nej nu ska jag inte sabba tråden.
Köp dem nu, nån. Jag skulle om jag kunde ha råd med sådana spel.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner