Forum
Intressekoll om det är någon som vill köpa ett amerikanskt SNES i nyskick. Köpte det nytt och har spelat ca 6 spel på det och endast ett fåtal gånger.
Kartong, frigolit, konsoll, originalplastpåsarna etc luktar ljuvligt, precis som om det var alldeles nytt (vilket det i stort sett är).
Det som ingår är:
- Konsollen
- Alla sladdarna (AC adaptern ej på bild)
- Step down converter (nypris 199 kr)
- 2 manualer
- 1 blad med Mario på (?)
- Originalpåsarna runt konsoll och manualer
- Super Game Boy i kartong + manual
- Kartong + frigoliten
Tror det är alles. Den amerikanska handkontrollen behåller jag gärna då den är mycket skönare att spela med än den europeiska. Kan slänga med en europeisk kontroll eventuellt.
Kartong framsida
Kartong baksida
SNES konsoll
Super Game Boy
Budgivning fram till söndag (27/7) kl. 18.00!
Nuvarande bud: 1200 kr
Kartong, frigolit, konsoll, originalplastpåsarna etc luktar ljuvligt, precis som om det var alldeles nytt (vilket det i stort sett är).
Det som ingår är:
- Konsollen
- Alla sladdarna (AC adaptern ej på bild)
- Step down converter (nypris 199 kr)
- 2 manualer
- 1 blad med Mario på (?)
- Originalpåsarna runt konsoll och manualer
- Super Game Boy i kartong + manual
- Kartong + frigoliten
Tror det är alles. Den amerikanska handkontrollen behåller jag gärna då den är mycket skönare att spela med än den europeiska. Kan slänga med en europeisk kontroll eventuellt.
Kartong framsida
Kartong baksida
SNES konsoll
Super Game Boy
Budgivning fram till söndag (27/7) kl. 18.00!
Nuvarande bud: 1200 kr
jag anmäler intresse!
Länge letat efter ett komplett am. snes i fint skick. Kan ju inte bli bättre =)
Länge letat efter ett komplett am. snes i fint skick. Kan ju inte bli bättre =)
Har ett boxat "control set" (SCN) i rätt så bra skick som jag skulle kunna tänka mig att dumpa...
Edit:
Halvminutsfotografering:
Edit:
Halvminutsfotografering:
vet inte va den kan vara värd riktigt ... men jag säger väl 1000 kr
Vet inte heller riktigt vad det kan vara värt, men 1000 kr känns iaf som ett ok pris. Budgivning till på söndag kanske.
instinqt: Det där så ju fint ut men jag var nog ffa ute efter den i gula kartongen. Egentligen behöver jag inte ett till då det jag har är fint förutom att påsarna saknas och kartongen inte är nyskick.
instinqt: Det där så ju fint ut men jag var nog ffa ute efter den i gula kartongen. Egentligen behöver jag inte ett till då det jag har är fint förutom att påsarna saknas och kartongen inte är nyskick.
Okidokeli, kanske lika bra, hade väl drabbats av otrolig separationsångest annars
Hittade f.ö. garantipapprer och kvittot till enheten när jag höll på o rotade lite nu...skojsigt, köpt på Domus!
Hittade f.ö. garantipapprer och kvittot till enheten när jag höll på o rotade lite nu...skojsigt, köpt på Domus!
Ja man får ju separationsångest, känner likadant.
Najs med kvittot kvar och allt. Är det ditt SNES sen barnsben instinqt?
btw: har lagt till lite fler bilder.
Najs med kvittot kvar och allt. Är det ditt SNES sen barnsben instinqt?
btw: har lagt till lite fler bilder.
Nepp, tyvärr. Mitt SNES fick jag i födelsedagspresent (f.ö. lyckligaste dagen i mitt liv).
Hmm, nu gav du mig en idé. Ska kolla med min mormor om hon har kvar kvittot, hon sparar nämligen allt
Hmm, nu gav du mig en idé. Ska kolla med min mormor om hon har kvar kvittot, hon sparar nämligen allt
Budgivning fram till söndag kl. 18.00.
Slutar idag kl 18.
Kom igen nu, ni får inte missa denna godbit.
Kom igen nu, ni får inte missa denna godbit.
Är det öppen budgivning (i denna tråden) ENDAST som gäller så bjuder jag 1200kr
Japps, budgivning i tråden eller skicka PM. Ditt bud är noterat.
SÅLT!
PM skickat..
PM skickat..
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner