Forum
Fick hem min gamla snessamling från när man var liten och bodde hemma nu så nu har spelandet satt igång igen, nu tillsammans med barnen. Behöver fylla på med palspel. Det mesta kan vara intressant, ingen samlarnojja, carts fungerar fint så länge dom e fina och fräscha.
Har lite kompletta scn spel som jag funderar på att dumpa, mest för att jag inte har något samlarintresse (box o manual alltså) men vill gärna ha spelen, så byten kan kanske ordnas.
De kompletta scn som finns är bl.a
Supet metroid
Secret of mana
zelda 3
Breath of fire (måste kolla om det var ett eller två, men misstänker uppföljaren)
Super mario all stars
Super mario world
tetris & Dr mario
rock n roll racing
mfl.
Letar även efter:
Nes ac adapter
Snes rgb scart (för pal maskinen) moddad kabel går bra så länge den fungerar och inte ser ut som skit.
Har lite kompletta scn spel som jag funderar på att dumpa, mest för att jag inte har något samlarintresse (box o manual alltså) men vill gärna ha spelen, så byten kan kanske ordnas.
De kompletta scn som finns är bl.a
Supet metroid
Secret of mana
zelda 3
Breath of fire (måste kolla om det var ett eller två, men misstänker uppföljaren)
Super mario all stars
Super mario world
tetris & Dr mario
rock n roll racing
mfl.
Letar även efter:
Nes ac adapter
Snes rgb scart (för pal maskinen) moddad kabel går bra så länge den fungerar och inte ser ut som skit.
Komplett lista över vilka kompletta scn spel som finns i utbyte mot carts, + andra spel
Secret of mana mycket fint skick
Super metrid mycket fint skick
Lte klisterrester från prislapp på box på dessa två, har ej själv vågat försöka men går nog med lätthet bort.
Super mario world
Super mario all stars
Yoshis island
Breath of fire 2 lite veck på boxens långsidor
Zelda 3 lite veck på boxens långsidor.
Tetris och dr Mario (har en reva på boxens framsida)
Rock n roll racing
Blackhawk
Manualerna till samtliga håller mycket fint skick.
Secret of mana mycket fint skick
Super metrid mycket fint skick
Lte klisterrester från prislapp på box på dessa två, har ej själv vågat försöka men går nog med lätthet bort.
Super mario world
Super mario all stars
Yoshis island
Breath of fire 2 lite veck på boxens långsidor
Zelda 3 lite veck på boxens långsidor.
Tetris och dr Mario (har en reva på boxens framsida)
Rock n roll racing
Blackhawk
Manualerna till samtliga håller mycket fint skick.
Bild på Secret of Mana, Super Metroid och RR Racing bitte...
hur mkt för BoF II, och säg inte "ge bud" utan säg vad du vill ha ist så får jag pruta om jag tycker det är för hutlöst?=)
Ska fixa bilder ikväll borde bli runt 23, håll gluggarna öppna. Men vill ju ha dom spelen jag säljer, så dom med inbyten prioriteras.
här kommer några av bilderna
allstars fram
allstars bak
yoshi fram
yoshi bak
metroid fram
metroid bak
mana fram
mana bak
rock n roll fram
rock n roll bak
allstars fram
allstars bak
yoshi fram
yoshi bak
metroid fram
metroid bak
mana fram
mana bak
rock n roll fram
rock n roll bak
.....och för BoF II ville du ha?*-)
ahh sorry, fotade inte det pga att jag inte trodde du skulle vilja ha det, det var tejpad box på ena kortsidan, typ för att hålla luckan stängd.
kan fixa bild imorrn om det fortfarande intresserar boxen är ju i övrigt inte heller lika fin som t.ex dom ovanför...
kan fixa bild imorrn om det fortfarande intresserar boxen är ju i övrigt inte heller lika fin som t.ex dom ovanför...
bryr mig inte så mkt om det, vill spela det. Just give me a price:p
hmm ja 350 går det nog iallafall för. men kan ju förstås även byta mot lösa carts, nes och snes.
Super Metroid och Rock n Roll Racing är jag väldigt intressead av. Jag har ett några PAL SNES spel (bl a Turtles in Time) samt flera NES kassetter. Jag PM:ar en lista på spelen jag har.
Hur mycket för Secret of Mana ?
s.m.f skrev:
hmm ja 350 går det nog iallafall för. men kan ju förstås även byta mot lösa carts, nes och snes.
350 kan jag ta det för.
Har Metal gear och rush'n attack till nes lösa om det är nått du vill ha.
Send me a PM=)
Hur mycket för Yoshis island och Allstars? Vill även ha bild på Super Mario World...
EDIT: Har en Nes ac adapter över.
EDIT: Har en Nes ac adapter över.
Är intresserad av Super Metroid, Secret of mana Blackhawk och Super mario world..
Pris på dessa styck o paket pris...
Har detta o byta med i min S/B tråd..
http://www.cowabunga.se/forum/?viewtopic=28079
Pris på dessa styck o paket pris...
Har detta o byta med i min S/B tråd..
http://www.cowabunga.se/forum/?viewtopic=28079
åter från semester nu
följande är sålt och åkte fort
super metroid
secret of mana
rock n roll racing
yoshis island
breath of fire 2
Pet
Blackhawk är kvar men tror det var det som inte hade scn märkning. ska kolla upp det.
Link - släng ett bud på allstars. Adapter är ev på gång.
följande är sålt och åkte fort
super metroid
secret of mana
rock n roll racing
yoshis island
breath of fire 2
Pet
Blackhawk är kvar men tror det var det som inte hade scn märkning. ska kolla upp det.
Link - släng ett bud på allstars. Adapter är ev på gång.
Blackhawk är EUR, garanterat
Finns f.ö. inte i SCN-version, utan det var EUR-verren som släpptes i Sverige.
Finns f.ö. inte i SCN-version, utan det var EUR-verren som släpptes i Sverige.
s.m.f:
Du va inte intresserad av nåt spel i min S/B tråd??
Blackhawk / Zelda 3 / SMW är intressanta
Gärna bilder på dessa
Du va inte intresserad av nåt spel i min S/B tråd??
Blackhawk / Zelda 3 / SMW är intressanta
Gärna bilder på dessa
pet jo det fanns intresse, men pengar väger lite tyngre just nu, men byten kan man ha i åtanke, någon eller några av dessa lockar då.
- Chip n Dale
- Dr Mario
- Gradius
- Ice Hockey
- Turtles II the arcade game
- Castlevania
- Rush n Attack
ska fixa bilder ikväll, skulle gjort det igår men hann inte.
- Chip n Dale
- Dr Mario
- Gradius
- Ice Hockey
- Turtles II the arcade game
- Castlevania
- Rush n Attack
ska fixa bilder ikväll, skulle gjort det igår men hann inte.
pet - bild på blakhawk box o manual
Mario world fotade jag inte då det bara var cart och manual. manualen är garanterat finfin 9 av 10
zelda 3 - skick runt 6:an (veck syns tydligare pga blixten, men blir ärligare så)
edit 2: det som sticker ut ur manualen är hyrule kartan, glömde att ta ut den :S
hade förresten en scn box + manual till snes enheten med frigolit och sånt, garanterat fint skick på det, 9 kanske snudd på 10
tetris och dr mario var eur version, dock köpt nytt i sverige av mig personligen, så man gick väl på en nit :S
edit: manualen hade dock texte scn + en importerad av bergsala etc på baksidan, så bergsala gjorde väl snikvarianten?
Mario world fotade jag inte då det bara var cart och manual. manualen är garanterat finfin 9 av 10
zelda 3 - skick runt 6:an (veck syns tydligare pga blixten, men blir ärligare så)
edit 2: det som sticker ut ur manualen är hyrule kartan, glömde att ta ut den :S
hade förresten en scn box + manual till snes enheten med frigolit och sånt, garanterat fint skick på det, 9 kanske snudd på 10
tetris och dr mario var eur version, dock köpt nytt i sverige av mig personligen, så man gick väl på en nit :S
edit: manualen hade dock texte scn + en importerad av bergsala etc på baksidan, så bergsala gjorde väl snikvarianten?
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner