Forum
Inte rätt forum för det här antar jag, men det skadar ju inte att slänga ut en tråd i alla fall.
Jag funderar på att kränga ett av mina flipperspel, Black Knight från 1980.
Flippermekar bytta för ett år sedan så nu håller de i 25 år till. Nya droptarget-dekaler.
Alla plaster är hela.
Fint lysande displayer utan inbränningar.
Spelplanen har INTE de karakteristiska förslitningarna vid Magna Save och svärdet som i stort sett alla BK har.
Lite bättringsmålat runt bumpern, men inte så det stör. Detta är dessutm enkelt att åtgärda om man vill, jag har bara inte orkat ta tag i det ännu.
Lite slitet trä på backboxen, men jag har påbörjat renoveringen av den så det är egentligen bara lite finslip och målnng kvar så blir det kanon.
Kort sagt, för ett spel som snart fyller 30 år är det skitfint!
Har väl tänkt mig runt 8k för det om någon är sugen... kan ev tänka mig lite kul SNES-grejjer i inbyte också... eller en Electra Boney Finger cykel
[edit]
Finns någon bild på http://heffa.net, men jag kan såklart skaffa fram fler.
[/edit]
Jag funderar på att kränga ett av mina flipperspel, Black Knight från 1980.
Flippermekar bytta för ett år sedan så nu håller de i 25 år till. Nya droptarget-dekaler.
Alla plaster är hela.
Fint lysande displayer utan inbränningar.
Spelplanen har INTE de karakteristiska förslitningarna vid Magna Save och svärdet som i stort sett alla BK har.
Lite bättringsmålat runt bumpern, men inte så det stör. Detta är dessutm enkelt att åtgärda om man vill, jag har bara inte orkat ta tag i det ännu.
Lite slitet trä på backboxen, men jag har påbörjat renoveringen av den så det är egentligen bara lite finslip och målnng kvar så blir det kanon.
Kort sagt, för ett spel som snart fyller 30 år är det skitfint!
Har väl tänkt mig runt 8k för det om någon är sugen... kan ev tänka mig lite kul SNES-grejjer i inbyte också... eller en Electra Boney Finger cykel
[edit]
Finns någon bild på http://heffa.net, men jag kan såklart skaffa fram fler.
[/edit]
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner