Forum
vet någon var man kan få tag i det eller är det någon vänlig själ som kan tänka sig att sälja?
Det måste vara PAL!
Tack på förhand!
Det måste vara PAL!
Tack på förhand!
Här fanns det ett ex på engelska Ebay: http://cgi.ebay.co.uk/PS2-Atelier-Iris-3-Grand-Phantasm-Game-BRAND-NEW-UK_W0QQitemZ230277234814QQcmdZViewItem?hash=item230277234814&_trkparms=72%3A12%7C39%3A1%7C66%3A2%7C65%3A12&_trksid=p3286.c0.m14.l1318
Det finns på tv-spelbolaget i Malmö för 350. Kan eventuellt springa och hämta det någon dag i veckan om du är intresserad.
Såg det på min EB Games för... tror det var just under 200:-. Kan plocka upp det nästa gång jag är där om det finns kvar. Riktigt bra spel för övrigt, oavsett vad alla andra säger. 

Tenchio skrev:
Såg det på min EB Games för... tror det var just under 200:-. Kan plocka upp det nästa gång jag är där om det finns kvar. Riktigt bra spel för övrigt, oavsett vad alla andra säger. 

Det var begagnat antar jag? Synd att mitt EB inte har det =/
Men om du skulle ha vägarna förbi EB är jag mer än glad att köpa det (Krävs dock att det är komplett och i fint skick).
Ja, har i sommar spelat klart ettan och den gillade jag skarpt! Så tvåan har jag införskaffat, men trean var lite värre att hitta.
Jag har ett om du är sugen.
Stossi skrev:
Tenchio skrev:

Det var begagnat antar jag? Synd att mitt EB inte har det =/
Men om du skulle ha vägarna förbi EB är jag mer än glad att köpa det (Krävs dock att det är komplett och i fint skick).
Ja, har i sommar spelat klart ettan och den gillade jag skarpt! Så tvåan har jag införskaffat, men trean var lite värre att hitta.
Det är nytt, faktiskt.

Yay! Fler som gillar Iris och hennes atelier!
Jag fick min syster att spel ettan i sommras men tyvärr
har jag redan sålt min två och trea... Hoppas att du gillar
dom andra två delarna också!
Jag fick min syster att spel ettan i sommras men tyvärr
har jag redan sålt min två och trea... Hoppas att du gillar
dom andra två delarna också!
Tenchio skrev:
Det är nytt, faktiskt.
Tveksamt om det finns kvar, men kan eventuellt gå förbi imorrn och kolla/köpa.

*håller tummarna*
Jag vill minnas att jag såg det på EB här i stan med...så om Tenchio inte får tag i det kan jag kolla nästa gång jag är där..
Jag är tacksam för all hjälp =)
Ska slå en signal till min gamla chef med (jag har ju jobbat på EB i ett par år) o höra..
Men om ngn får tag i det köper jag det direkt!
Ska slå en signal till min gamla chef med (jag har ju jobbat på EB i ett par år) o höra..
Men om ngn får tag i det köper jag det direkt!
Oj, hade glömt detta.
Kan hända att jag går förbi imorgon.

PM!
Vet inte om du fått tag i spelet ännu eller inte men jag har ett uppe på Tradera nu!
http://www.tradera.com/Skolstarts_REA_Atelier_Iris_3_Svensksalt_Komplett_-auktion-71085321
http://www.tradera.com/Skolstarts_REA_Atelier_Iris_3_Svensksalt_Komplett_-auktion-71085321
Tack Janone, men Tenchio var rar nog att plocka upp ett ex. på EB åt mej =)
Stossi skrev:
Tack Janone, men Tenchio var rar nog att plocka upp ett ex. på EB åt mej =)
Snällt. ^^ Skulle du behöva ha ett till för att det är ett så jäkla bra spel så vet du vart det finns ;D
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner