Forum
Legacy of darkness pal kassett 150?
crackdown promotional oöppnad 100kr
crackdown promotional oöppnad 100kr
Två frågor: Bilder? Var bor du?
Trevliga A7A bor nere i skåne :-)
Hm, bild på Banjo-spelen, tack. Kan vara intresserad av båda.
Jag lägger 200 inkl frakt för Tooie till att börja med ivf
Hur komplett är Vib Ribbon? Det är väl Pal (Finns det i ntsc?) Och om det är komplett tar jag det!
Ska du köpa mig clean tenchiu? ^^
Vibban är PAL, men det måste ju finnas i NTSC? Åtminstone på japanska, så fuckat som det spelet är.
Jag återkommer till dig instinqt när tenchiu har funderat färdigt.
Vibban är PAL, men det måste ju finnas i NTSC? Åtminstone på japanska, så fuckat som det spelet är.
Jag återkommer till dig instinqt när tenchiu har funderat färdigt.
Hehe, ja, jag tar båda två. Bara att PM:a så betalar jag in imorgon.
Yes, jag hugger Vibban. P-emma mig så skall jag nog piska över lite pengar under morgondagen.
Dessa kan vara intresanta.
Zelda - Collector's Edition
Banjo Kazooie
Banjo Tooie
Inte för att vara dum Mot Tenchio men är det för sent att bjuda på Banjo spelen ?
Vad ligger budet på annars ?
Zelda - Collector's Edition
Banjo Kazooie
Banjo Tooie
Inte för att vara dum Mot Tenchio men är det för sent att bjuda på Banjo spelen ?
Vad ligger budet på annars ?
Jag ser alla annonser som auktioner så om du har ett bjud så bjudda! (sorry tench)
Bjuder 250kr för Vibban.
Vi kör en vecka med bud då, så har vi spikat det. Fram tills 13e kan ni bjuda!
Ok, då startar jag bjudningen med:
Zelda - Collector's Edition 200kr
Banjo Kazooie 200kr
Banjo Tooie 250kr
Bjuder inkl frakt.
Zelda - Collector's Edition 200kr
Banjo Kazooie 200kr
Banjo Tooie 250kr
Bjuder inkl frakt.
300 friska svenska dollar fraktat & klart för Banjo Tooie
320kr för Banjo Tooie fraktat.
550:- för BK och BT fraktat... D:
Bud per spel eller i paket, vad föredras?
Btw, känner Mikoto A7A? Vill inte direkt bli scammad igen så
Ja, jag vet vem han är, har "känt"(över internet) hen i något år eller två. Han är lite skumm men absolut ingen scammer :-)
Vad bra Blev som sagt scammad av en på LMG på hela 870kr
McFeast eller?
Om någon kan fixa fram adressen till fanskapet så kan jag åka dit och knacka på
Om någon kan fixa fram adressen till fanskapet så kan jag åka dit och knacka på
Aja, orkar inte vänta på svar...jag vill bjuda. Så 600 kr för Tooie och Kazooie fraktat.
Mackan ja. 600 inkl frakt tänkte jag också bjuda men.... 620kr då.
Föredrar enskilda bud generellt, men nu när ni ändå verkar vara på samma grejer kan ni köra i paket.
Heh, jag kommer dras med pronomet "han" på nätet för alltid förmodligen. På vilket sätt har jag varit skum förresten, mikoto?
Heh, jag kommer dras med pronomet "han" på nätet för alltid förmodligen. På vilket sätt har jag varit skum förresten, mikoto?
Edit: Nej, förresten, jag ger mig.
A7A skrev:
Jag skrev ju hen med i mitt förra inlägg ;-)
Och gillar man skriva hen så är man lite skum, så är det bara ;-) Fast jag gillar skumma personer så ta det inte negativt. Jag är skum jag med.
Äh, men jag är ju en sån där klimatiserad och normal transexuell nu, så jag använder mig av han/hon igen. Men revolutionen pågår under andra former!
kk, jag leder då med 620kr inkl frakt på banjo setet + collecters 200kr inkl frakt?
För att A7A inte ska tappa eventuella köpare kan jag intyga (om mitt ord nu är värt nåt) att han varken är skum eller en scammer. En bra säljare.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner