Forum
Thunder Force VI
Playstation 2 - Jpn
release: 31 okt. 2008
Jag säljer det senaste shoot em up-spelet till Playstation 2. Del sex i den klassiska thunder force- serien som främst är känd för sina mega drive-titlar. Åk genom djungel, eld och djupa vatten, skjut en massa typer och rädda världen. Yay!
7000 kr + frakt. Sålt!
Som nytt, spelat två sessioner. kan fota bild om så önskas.
trailer:
Playstation 2 - Jpn
release: 31 okt. 2008
Jag säljer det senaste shoot em up-spelet till Playstation 2. Del sex i den klassiska thunder force- serien som främst är känd för sina mega drive-titlar. Åk genom djungel, eld och djupa vatten, skjut en massa typer och rädda världen. Yay!
7000 kr + frakt. Sålt!
Som nytt, spelat två sessioner. kan fota bild om så önskas.
trailer:
Äh, jag tar det! Skicka över uppgifter
damn, när jag ändå är på gång.
Säljes lite kompletta mega drive spel (japan):
Tatsujin 50 + frakt Sålt!
Thunder Force III 75 + frakt Sålt!
Raiden trad 50 + frakt Sålt!
Street fighter anniversary controller ps2 ken edition - 200 + frakt
En ganska bra saturn-liknande kontroll till playstation 2. Jag har boxen också som är i begagnat skick. Man ser att den är använd, rester från tejp några småmärken här och där. Men det är en solid pappkartong så det är bra skick överlag. det står att en comic book ska ingå men det gör det ej i det här exemplaret. Inuti boxen finns ett fint ark med underskrift och skit som intygar att den är officiell blablabla. Själva kontrollen är i riktigt bra skick, inga slitna knappar eller nåt. bra kontroll om man vill spela shooters eller fighters, gillar saturnkontrollen eller bara tröttnat på de analoga ps-kontrollerna.
Bild på kontroll (ej mitt ex):
hittar ej kameran just nu men kan fota om nån så önskar.
Säljes lite kompletta mega drive spel (japan):
Tatsujin 50 + frakt Sålt!
Thunder Force III 75 + frakt Sålt!
Raiden trad 50 + frakt Sålt!
Street fighter anniversary controller ps2 ken edition - 200 + frakt
En ganska bra saturn-liknande kontroll till playstation 2. Jag har boxen också som är i begagnat skick. Man ser att den är använd, rester från tejp några småmärken här och där. Men det är en solid pappkartong så det är bra skick överlag. det står att en comic book ska ingå men det gör det ej i det här exemplaret. Inuti boxen finns ett fint ark med underskrift och skit som intygar att den är officiell blablabla. Själva kontrollen är i riktigt bra skick, inga slitna knappar eller nåt. bra kontroll om man vill spela shooters eller fighters, gillar saturnkontrollen eller bara tröttnat på de analoga ps-kontrollerna.
Bild på kontroll (ej mitt ex):
hittar ej kameran just nu men kan fota om nån så önskar.
okej, fint. Skickar betalinfo via stgfan- pm så jag får mail ifall det är nåt.
Släng med Tatsujin också när vi ändå är i farten
ok, du har pm.
Nä, det var som fan! Boken var visst med, inplastad dessutom! några klistermmärken medföljer. Då är kontrollen komplett!
Woho! Mitt dyraste spelköp någonsin
DMC skrev:
7000 kr + frakt
å vafan draken, hade inte du förbokat?
Nej, jag glömde faktiskt det
Aja, nu har jag gjort bot och bättring. Och, nej. Det kostade inte 7000kr (Du behöver inte döda mig Rosse!)
Aja, nu har jag gjort bot och bättring. Och, nej. Det kostade inte 7000kr (Du behöver inte döda mig Rosse!)
shmups är rare!!
Jag är intresserad utav dosan.
Hur mycket hade du tänkt dig för den?
Hur mycket hade du tänkt dig för den?
200 + frakt.
Vad går frakten på ?
Bra fråga, jag är dålig på fraktkostnader.
Men jag kan kolla med posten i helgen om du är intresserad?
Men jag kan kolla med posten i helgen om du är intresserad?
Fast jag skulle nog vilja att du fotar allting innan jag bestämmer mig.
kan inflika här med bara att dom padsen är helt ok, använder såna själv
Goomba: ok, jag får återkomma med bilder om jag hittar kameran, men just nu är den omöjlig att finna.
tyckte jag beskrev skicket rätt utförligt dock:
Boxen ser ut ungefär som den här men med rester från en tejpbit i ena hörnet. tittar man noga på den glansiga ytan ser man en del svaga linjer och nån mindre nötning också.
insidan ser ut som här, arket är i orört skick.
comic häftet är inplastat så inget att anmärka på där.
häftet ser ut som motsvarande på den här bilden - på framsidan iaf, så antagligen samma.
tyckte jag beskrev skicket rätt utförligt dock:
Boxen ser ut ungefär som den här men med rester från en tejpbit i ena hörnet. tittar man noga på den glansiga ytan ser man en del svaga linjer och nån mindre nötning också.
insidan ser ut som här, arket är i orört skick.
comic häftet är inplastat så inget att anmärka på där.
häftet ser ut som motsvarande på den här bilden - på framsidan iaf, så antagligen samma.
Jag plockar gärna Raiden Trad och TFIII. Har du bilder? Måste bara dubbelkolla mot min ha/want lista
som sagt har jag problem med att finna kameran.
raiden trad köpte jag f.ö. av kallbrand här på forumet - ska se om jag hittar hans bild. Tf III köpte jag ganska nyligen av jamz och de som sålt/handlat av honom tidigare vet att han är mån om skicket på grejorna.
Så box, manual och spel är i bra skick på båda.
raiden trad köpte jag f.ö. av kallbrand här på forumet - ska se om jag hittar hans bild. Tf III köpte jag ganska nyligen av jamz och de som sålt/handlat av honom tidigare vet att han är mån om skicket på grejorna.
Så box, manual och spel är i bra skick på båda.
Då tar vi dom. PM:a kontotjossan.
Visst, dem är dina! om du vill kan du få Gunstar Heroes (genesis, utan manual) för en 50-lapp extra. skickar pm strax.
Nej tack, nöjder mig med de två. Blir svårt att skrapa ihop pengarna i vilket fall som helst. Ovanligt pank just nu.
du har pm.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner