Start
Forum
Registrera
Medlemmar
Onlinelista
DB
Forum
Sida: 1 Nästa
Forum » Köp / Sälj / Byt » S/B: Det mesta...
Det har blivit dags för ännu en utrensning. Denna gång får det bli min PS2 och Wii, samt eventuellt min amerikanska Snes. Spelen förtjänar att stå hos någon som tar bättre hand om dem, hos mig står de bara i hyllan som reliker.

Vi börjar lite lätt med en Nintendo Wii. Komplett givetvis, med en tillköpt RGB-kabel eller vad det heter, plus Wii Sports, Mario Galaxy och några VC-spel (Ocarina of Time, Gunstar Heroes, Kid Icarus och några till, kan lista dem om intresse finns). Har dessutom Metroid Prime och Ikaruga, ett minneskort och två handkontroller till Gamecube.

Prisförslag: 2000 kr för allting.

Nästa konsoll är en komplett PS2 Slim med två handkontroller och minneskort. Spelen är Gradius V, ICO (limiterade) Okami, REZ (utan manual), Shadow of the Colossus, Metal Slug Anthology, Silent Hill 2 (pappfodral, liten skada efter prislapp), Silent Hill 3.

Prisförslag: 2500 kr för allting.

Amerikansk SNES med två handkontroller utan boxar för vare sig spel eller konsoll.

Chrono Trigger
F-Zero
Final Fight
Illusion of Gaia
Pilotwings
Shadowrun
Skyblazer
Star Fox
Street Fighter II Turbo
Super Ghouls 'n Ghosts
Super Mario All-Stars
Super Mario Kart
Super Mario World
Super Mario World 2: Yoshi's Island
Super Metroid
Super Smash T.V.
Teenage Mutant Ninja Turtles IV: Turtles in Time
Tetris Attack
The Legend of Zelda: A Link to the Past
Zombies Ate My Neighbors

Prisförslag: Nej, egna bud gäller.

Ska tillägga en sak: Säljer allra helst inte spelen löst, utan alla paket var för sig (tjäna er en hacka på Tradera kan ni säkert göra). Men jag kan kanske göra undantag. Snällast vore i sådant fall att ni gav mig ett eget bud så slipper jag.

Tack för mig så länge.

P.S: Tänkte ta bilder senare ikväll eller imorgon, eller snarare om någon känner ett starkt behov av det.
Avaktiverad
Inlägg 72
Skrivet: 2008-11-08 18:19:22
 citera  skicka PM
Värst vad folk börjar sälja Chrono Trigger nu då :P Lagom när DS-porten släpps. Har ju förbokat det till DS annars hade jag varit grymt sugen på att hugga ditt :(
Raaaadmin
Inlägg 18041
Skrivet: 2008-11-08 18:22:43
 citera  skicka PM
Jaså? Har ingen koll på läget längre. Men det är ju roligt att ha en kassett också. Kanske...
Avaktiverad
Inlägg 72
Skrivet: 2008-11-08 18:26:20
 citera  skicka PM
Aha såg inte att det var lös kassett. Då hade jag inte tagit det i vilket fall som helst, hehe.
Raaaadmin
Inlägg 18041
Skrivet: 2008-11-08 18:27:12
 citera  skicka PM
Vill man spela är det där snes paketet guld! Klockrena spel rakt igenom:)
för fet för ett fuck
Inlägg 14641
Skrivet: 2008-11-08 18:27:59
 citera  skicka PM
Dragonforce skrev:
Vill man spela är det där snes paketet guld! Klockrena spel rakt igenom:)

Detta.

Står faktiskt att jag vill byta tänkte jag på nu. Vill ha Gears of War 2, Dead Space, Far Cry 2, Fallout 3, Mirror's Edge och Little Big Planet. Om någon nu har spelat klart dessa än.
Avaktiverad
Inlägg 72
Skrivet: 2008-11-08 18:34:07
 citera  skicka PM
skickar pm om snes och spel
Medlem
Inlägg 906
Skrivet: 2008-11-08 20:00:34
 citera  skicka PM
PM!
Medlem
Inlägg 24
Skrivet: 2008-11-09 03:06:25
 citera  skicka PM

Forum » Köp / Sälj / Byt » S/B: Det mesta...
Sida: 1 Nästa