Forum
Hej.
Har en nästan helt oanvänd NES konsol, (spelad på ca 10 gånger) med kartong och allt inplastat som det var från början med instruktionsböcker etc. 2 handkontroller medföljer. Ska snyta upp ett kort på den, om någon har intresse.
Säljer dessutom en gul game boy, med spel. allt i originalkartong och gott skick.
spel
Harvest Moon GBC
Pokemon röd GB
Legend of the river king GBC
Donkey Kong land 2 GB
Zelda links awakening GB
Mystical ninja starring goemon GB
Super Mario land GB
Olympic summer games GB
Tennis GB
Motorcross Maniac GB
F1 Race GB
Kan fixa bilder på detta också. Bud gäller.
Cheerio.
Har en nästan helt oanvänd NES konsol, (spelad på ca 10 gånger) med kartong och allt inplastat som det var från början med instruktionsböcker etc. 2 handkontroller medföljer. Ska snyta upp ett kort på den, om någon har intresse.
Säljer dessutom en gul game boy, med spel. allt i originalkartong och gott skick.
spel
Harvest Moon GBC
Pokemon röd GB
Legend of the river king GBC
Donkey Kong land 2 GB
Zelda links awakening GB
Mystical ninja starring goemon GB
Super Mario land GB
Olympic summer games GB
Tennis GB
Motorcross Maniac GB
F1 Race GB
Kan fixa bilder på detta också. Bud gäller.
Cheerio.
Har jag förstått rätt att spelen har kartong men inte manual? Eller är det endast kassetter?
Samtliga spel har kartong, manual, plastcase till kasett, och allt annat tillkommande i form av reklamppapper, posters, kartor, faktablad etc.
Beroende lite på hur skicket är men jag lägger 350 plus frakt för Zelda och Super Mario Land.
Återkommer med bilder.
Intresse av att se Nes konsoll samt priside anmäls härmed :o)
Bud på boxat NES 500kr
(det är väl en euro enhet?)
(det är väl en euro enhet?)
Det ser ut att vara en NOE-box ivf så det bör ju vara en PAL-enhet. Annars är väl NTSC-enheterna mer eftertraktade här i krokarna så värdet minskar inte direkt om det vore en sådan
Priest666, den är europeisk.
Avvaktar om någon annan vill buda, annars är den din.
Avvaktar om någon annan vill buda, annars är den din.
Jag ligger kvar som tidigare.
3gassehm: Har du satt något slutdatum för intressenter att lämna bud på boxade NES:et och det andra?
Vad är det för enhet då, tysk?
Priest666: Jag väntar till Fredag. Så får jag se vad som är kvar då. Har en annan intressent på NES'en, därför jag avvaktar.
Tip-Hassel: Den är köpt i Sverige, so I take it att den är Svensk. Eller finns finns det som på LP-skivor dåliga utgåvor som är tryckta i Tyskland men som säljs i Sverige?
Tip-Hassel: Den är köpt i Sverige, so I take it att den är Svensk. Eller finns finns det som på LP-skivor dåliga utgåvor som är tryckta i Tyskland men som säljs i Sverige?
550kr + frakt? tror jag köper den;D
750kr fraktat för NESet bjuder jag
Frakten ligger på typ 150kr, så ni kan ju räkna själva.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner