Forum
Jag köpte en sån här för typ 150 jävla spänn för en miljon år sedan och fick nyligen för mig att jag ville ha en komplett samling. Tror det är 15 eller 20 olika skivor (jag kan ingen japanska) allt som allt och jag har nummer 3, dvs Donkey Kong Jr.
Så - nån som har nån sån här liggandes? Kanske gick ingen annan på skiten..
Hur som helst, om nån faktiskt HAR en eller flera såna här och kan tänka sig sälja, jag ser helst att du vet vad det är för spel så jag inte blir sittande med dubbletter.
Edit: Det är alltså såna här jag är ute efter, fast lådan får vara både trasig eller borta - bara skivan och den lilla plastfickan finns kvar.
Så - nån som har nån sån här liggandes? Kanske gick ingen annan på skiten..
Hur som helst, om nån faktiskt HAR en eller flera såna här och kan tänka sig sälja, jag ser helst att du vet vad det är för spel så jag inte blir sittande med dubbletter.
Edit: Det är alltså såna här jag är ute efter, fast lådan får vara både trasig eller borta - bara skivan och den lilla plastfickan finns kvar.
Jag har 4 st skivor med plastfickor. Jag tänkte också samla på dem men har gett upp ^^.
11 - Nazo No Murasame Jo
14 - Shin Onigashima
S-1 - Excitebike/VS. Excitebike/Mach Ridaer
SP - Disc Writer
Vad kan du tänka dig att ge för dem?
11 - Nazo No Murasame Jo
14 - Shin Onigashima
S-1 - Excitebike/VS. Excitebike/Mach Ridaer
SP - Disc Writer
Vad kan du tänka dig att ge för dem?
Jag har ingen aning verkligen. De kostade ju brutalt mycket när man köpte dom i lådor och allt, men jag tänker verkligen inte ge såna summor för dom nu när jag vet vad det verkligen är. (trodde ju att alla skivor ingick i varje box - därav priset, men nej nej )
Jag är heller inte säker på vad S-1 och SP är, jag trodde alla hade vanliga siffror? Jag har ingen större koll på hur det hänger ihop än med andra ord och vet inte om de två sista är svåra att hitta.. Men en femtiolapp för dom säger jag först, om det sen finns samlarvärde på dom som höjer prislappen får du säga till om det.
Jag är heller inte säker på vad S-1 och SP är, jag trodde alla hade vanliga siffror? Jag har ingen större koll på hur det hänger ihop än med andra ord och vet inte om de två sista är svåra att hitta.. Men en femtiolapp för dom säger jag först, om det sen finns samlarvärde på dom som höjer prislappen får du säga till om det.
Jag vet inte om jag vill släppa dem för 50:-. Här har du lite info om vilka som finns i alla fall. och vad S och SP står för.
http://gametrax.net/albums/980000/index.html
Enligt den listan så ska det finnas 21 skivor.
http://gametrax.net/albums/980000/index.html
Enligt den listan så ska det finnas 21 skivor.
Tack ska du ha för länken, behändig!
Jadu, säg en hundring med frakt då?
Jadu, säg en hundring med frakt då?
Ska tänka på saken, återkommer.
hör med MXS om han har några kvar.. han köpte 2 eller 3 lådor med sånna för några år sedan
Var är han mer aktiv? Såg att han fanns här, men det var ett tag sen han var inloggad - så jag antar att det finns ett mer primärt forum för honom?
jag kan höra med honom i dagarna
Det vore snällt!
Olol: Varför slutade du samla på dom förresten, är det marigt att hitta eller tröttnade du bara? De verkar inte vara fullständigt rare så.. Jag ser ljust på det här.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner