Forum
Jag tänkte att man kanske skulle ge Sofia ett sådant i julklapp. Men jag vet inte riktigt vilket eller vilka. Har ni något ni vill bli av med?
Europeiska och amerikanska versioner går bra vilket som (men inte japanska). Och för en gångs skull så får de gärna vara i någorlunda fint skick, behöver inte vara OMFG-Mint++ men i alla fall kompletta och inte exemplar som katten har kissat på.
Och inte Mario & Luigi: Superstar Saga, för det finns redan i hushållet. Annars är jag öppen för förslag!
Europeiska och amerikanska versioner går bra vilket som (men inte japanska). Och för en gångs skull så får de gärna vara i någorlunda fint skick, behöver inte vara OMFG-Mint++ men i alla fall kompletta och inte exemplar som katten har kissat på.
Och inte Mario & Luigi: Superstar Saga, för det finns redan i hushållet. Annars är jag öppen för förslag!
Jag har Riviera och Summon Night till salu, men det är ju inga reaspel om vi säger så
Har inga jag vill sälja men jag rekommenderar golden sun-spelen skarpt.
Men hörni! Det här var dåligt med respons.
Om ni inte har något RPG så kanske något annat roligt då? Någon måste väl sitta på lite bra GBA-spel som ni har tröttnat på? Julen närmar sig ju ack så snabbt...
Om ni inte har något RPG så kanske något annat roligt då? Någon måste väl sitta på lite bra GBA-spel som ni har tröttnat på? Julen närmar sig ju ack så snabbt...
Jag kan släppa ifrån mig mitt Juka and the monophononic menace. Ska testa det imorn
Jag har en massa spel...tex samlingen med Phantasy star collection (1-3), Golden sun spelen, ehm..ochmassor mer.
Jag har ju inte testat något av mina GBA-rpg typ så jag vet inte om jag vill sälja
Har spelat 10 timmar in i Golden Sun, och jag gillar det inte.. men jag ska banne mig slutföra det.. och då kan jag givetvis inte släppa iväg tvåan heller
Har spelat 10 timmar in i Golden Sun, och jag gillar det inte.. men jag ska banne mig slutföra det.. och då kan jag givetvis inte släppa iväg tvåan heller
Golden Sun har allt du skulle kunna vilja önska dig från ett RPG. Random encounters och avsaknad av långa animationer.
Är det allt du önskar dig av ett RPG? Då har du nog rätt låga krav
Jag kan inte sätta fingret på vad, men något gör att jag inte gillar Golden Sun. Kanske för att folk hypat det till skyarna....
Jag kan inte sätta fingret på vad, men något gör att jag inte gillar Golden Sun. Kanske för att folk hypat det till skyarna....
Kanske för att det dras med så meningslös pladderdialog om oväsentligheter att man tror sig spela en syföreningssimulator?
Där har vi det!
Låga? Kan inte komma på många som kommer upp i det alls faktiskt..
edit: å andra sidan känner jag inte till så många rpgs..
edit: å andra sidan känner jag inte till så många rpgs..
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner