Forum
Ett helt nytt NHL09 säljes pga tävlingvinst+köp= "dubbelköp"
475med frakt.
475med frakt.
450med frakt?
Jag hoppas du får sålt det, men jag misstänker att du får dra ner priset med sisådär 250 spänn till för att ens ha chans att få sålt det.
Hockeyspel brukar inte vara så heta byten här tyvärr
Hockeyspel brukar inte vara så heta byten här tyvärr
du har nog rätt. får bli tradden. tänkte att en sanbb och smidig affär är att föredra. För är många nya köper på tradera juletid som brukar kunna krångla så där lagom mycket.
Jag är GRYMT sugen på det annars, eftersom det är sagt ska klå NHL 94. Och 94 är det enda sportspelet ever jag tagit till mitt hjärta. Men när jag köper NHL 09 får det ju helst kosta 150 eller nåt.
Annars är NHL 97 till snes en favorit. Lite mera djup än 94, men lite slöare kanske.
NHL 98 är det bästa hockeyspelet som är i 3D. Bästa 2D-hockeyn är givetvis Elitserien 96.
Men titta bara här på introt till NHL 98. Sånt ser man inte nu för tiden. Helt klockrent underbart, och bara introt skvallrar ju om en upplevelse utöver det vanliga.
Men titta bara här på introt till NHL 98. Sånt ser man inte nu för tiden. Helt klockrent underbart, och bara introt skvallrar ju om en upplevelse utöver det vanliga.
Zejiro: Har du spelat 09 då?
Ja, inte lika bra. Men introt är riktigt najs där också
EDIT:
Nej, 09 har jag inte spelat ju. Läste '99
EDIT2:
Nu är jag nog berusad här. Jag har visst spelat 09, dock bara demot.
EDIT:
Nej, 09 har jag inte spelat ju. Läste '99
EDIT2:
Nu är jag nog berusad här. Jag har visst spelat 09, dock bara demot.
Zejiro ett grymt intro.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner