Forum
Ojojoj, fick ett helt tokigt habegär nyss när jag satt på toa och skummade igenom en gammal Player 1 - Rallisports Challenge 2 till Xbox, är det nån som har ett dylikt som inte hålls på?
Edit: Vill ha det där himla SSX On Tour också.. Nån?
Edit: Vill ha det där himla SSX On Tour också.. Nån?
Världens bästa rally spel. Skulle aldrig sälja mitt exemplar för allt guld i världen. Eller kanske. Men säljer inte. Men mitt tips till dig är. KÖP KÖP KÖP. är värt en bra slant.
Hur bra slant? Jag har svårt att hitta det, har kollat de flesta sidorna som kränger begagnade spel, och Tradera säger ingenting heller.. Ska jag orka mig på eBay igen kanske? Hm...
http://cgi.ebay.co.uk/Rallisport-Challenge-2-Factory-Sealed-XBOX_W0QQitemZ330291377662QQcmdZViewItemQQptZUK_PC_Video_Games_Video_Games_JS?hash=item330291377662&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72:1301|66:2|65:12|39:1|240:1318
Nytt PAL/UK för 6 pund+5 pund i frakt. Lät väl bra?
Nytt PAL/UK för 6 pund+5 pund i frakt. Lät väl bra?
Mm, det gjorde det. Men jag undviker helst eBay in i det sista, med allt infernaliskt krångel som paypal och väntetider och bankdagar innebär (fick aldrig mitt virtuella kort bundet till paypal och paypal skyller på min bank och banken skyller på paypal).
Jag har ett, som jag aldrig spelat.......men som jag inte säljer ändå (fick bara lov att jävlas lite hehe).
Ändrat huvudinlägget.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner