Forum
Sänkt priser lite samt lagt till box och manual till pokemon snap. Anyone?
Sänkta priser igen, samt lagt till Starfox, Street Fighter 2 och box/manual till Super Aleste. Bud på dessa, tack.
Edit: Har även lagt till lite fler bilder!
Edit: Har även lagt till lite fler bilder!
Hur slitet är Super Aleste-krafset? Jag har nämligen bara en kartong, som konstigt nog varit helt uppriven och är tejpad för att ens hålla ihop, till mitt Aleste.
Tja, det är ju mer än lite hyllslitage men inte så att det håller på att falla ihop direkt. Tog några bilder;
Hm.. Det är ändå en smula finare än mitt, och jag saknar vad jag vet manual också. Nån prisidé som jag kan överväga?
Hmm... femtiolapp?
Puyo Puyo och Namco till GBA, 120 kr med frakt?
Nja, 135 så har du en deal. Frakten går nämligen på minst 36 kr och jag har redan sänkt priserna så mycket att det knappt känns lönt att sälja. Båda spelen är i nyskick, knappt spelade.
Fin signatur förresten
Fin signatur förresten
Jag kan tänka mig att sälja min NGPC för priset du vad på VG, isåf kan jag och Rosse samfrakta.
Oki de låter bra!
Men jag kan fortfarande inte betala förräns den 25:e.. men om de funkar med er så köper jag grejerna.
250 + 45 + 65 + frakt.
Är 400 kr inkl frakt OK?
Men jag kan fortfarande inte betala förräns den 25:e.. men om de funkar med er så köper jag grejerna.
250 + 45 + 65 + frakt.
Är 400 kr inkl frakt OK?
För att undvika missförstånd, ditt bud gällde endast själva enheten. Inte de två spelen till NGPC?
Jaså, jag trodde spelen följde med!
Förresten, är det inte fel färg på konsolen eller boxen?
Blå box, silver konsol?
Förresten, är det inte fel färg på konsolen eller boxen?
Blå box, silver konsol?
Jag kan slänga med turf masters om du vill, men inte demon. Japp, blå box och silver enhet.
Aja, säg till om du forfarande är sugen.
Aja, säg till om du forfarande är sugen.
Okej, men hur mkt mer måste jag gå upp för att båda spelen ska följa med?
Turf Masters (golfspelet) tror jag att jag har redan..
Turf Masters (golfspelet) tror jag att jag har redan..
Jahopp.. å bilen går bra?
Ska peta på honom åt dig
Ja gör gärna det, han verkar somnat!
Lagt upp bilder på de boxade SFC-spelen nu också. Sista chansen att claima nåt, blir tradera för rubbet ikväll annars, måste bli av med det.
Behagar Goomba/bipolär svara på mina PM om den rosa gameboyen? Har du fått mina meddelanden? Det har liksom gått ett par månader nu, vore gött att bli av med den.
blev kär i gameboyet typ xD
Bump för han är online nu *försöker desperat få kontakt*
Har nu fått reda på att Goomba/bipolär inte ville köpa gameboyen, så den är up for grabs igen! Rei hade näst högsta budet på 50 kr, men det var ju ett tag sedan, så säg till om du inte är sugen längre - då är det fritt bud som gäller!
Alla andra grejerna är förresten på Tradera nu, ska rensa bort från första inlägget!
Alla andra grejerna är förresten på Tradera nu, ska rensa bort från första inlägget!
Jag ska sälja min vinylspelare så jag kan vara med och buda. Om nuvarande alltså ligger på 50 så säger jag 75.
Noterat, tackar! GB-Pengarna går förresten fortfarande oavkortat till WWF (som fortfarande inte fått ett öre av mig ännu i år, jag skäms lite
Hörde jag 100 från Tompa?
Jag hoppas det?
Varför ska du sälja skivspelaren förresten, Starfajter?
Varför ska du sälja skivspelaren förresten, Starfajter?
Den huvudsakliga anledningen till att jag köpte den var att jag ville få in vinylskivorna i datorn då vi inte har plats för cool stereo med högtalare. Tänkte "man kan sitta och mysa med hörlurar istället!" ungefär, men så blev kvalitén på de rippade skivorna helt sanslöst kass, det blev en skärande diskant och basen försvann. Så - jag kommer behöva köpa en "riktig" spelare när vi flyttar till något större och jag har ont om pengar just nu. Därför jag sälja!
Eåkej. Jag har ingen vinylspelare alls, och mina skivor står nere i Lund och dammar... det är lite lejm. Men ja. Jag tar bud på GBn till på måndag iaf, sen vill den flytta!
Fick förlänga budgivningen på GBn eftersom jag inte fick tag på Zojx, som nu har bjudit 130 kr. Eftersom jag ändå inte kommer vara hemma så pågår budgivning tills jag kommer tillbaka nästa tisdag.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner