Forum
Sida: 1 2 Nästa
Forum » Köp / Sälj / Byt » Fire Super FX Converter / Illusion of Time -UKV box + manual (bruksskick) säljes
veRax skrev:
us-enhet går på typ 500 oboxat med 1kontroll, strömadapter, bildkabel och ingen strömomvandlare.
så ska man ha strömomvandlare 130kr + frakt..
blir 700 då ;>
jo, ljusa sidan är den bästa!
Beror ju var man handlar med... jag gav $50 inkl frakt för min andra snes..... och stepdown bör dessutom finnas vi var mans (och kvinnas med för den delen) spelrum om man inte är en inbiten pal-gök...
DaveGeorge skrev:
veRax skrev:
us-enhet går på typ 500 oboxat med 1kontroll, strömadapter, bildkabel och ingen strömomvandlare.
så ska man ha strömomvandlare 130kr + frakt..
blir 700 då ;>
jo, ljusa sidan är den bästa!
Beror ju var man handlar med... jag gav $50 inkl frakt för min andra snes..... och stepdown bör dessutom finnas vi var mans (och kvinnas med för den delen) spelrum om man inte är en inbiten pal-gök...
du vet vad talar om, det gillas
Han vet vad han snackar om...men gör du?
vet du ens vad du snackar om?!
det är fx chipp i den..
lång kontaktyta..
C4 heter det annars.. synd där.
veRax skrev:
Megaman X3 -USA (Super FX Chip)
veRax skrev:
Zebbe skrev:
Mega Man X3 har inget Super FX-chip, utan nåt annat chip.
vet du ens vad du snackar om?!
det är fx chipp i den..
lång kontaktyta..
veRax skrev:
elektronhjarnan skrev:
CX4 heter chippet som finns i Mega Man X3. Det är en matteprocessor. Super FX är det defintivt inte.
C4 heter det annars.. synd där.
veRax skrev:
Jag trodde att det hette C4. vilket var rätt så nära CX4.
*hämtar popcorn*
*Håller ögonen på veRax*
Det är nääästan bud på ett wat alltså, jag läser och läser men hajar inte vad som är popcornmaterial. Och Niklas lär ju snart ha slut på pockon, han har sprungit efter såna typ tre gånger redan. Jag har med "smörsmak".
instinqt skrev "Han vet vad han snackar om... men gör du?" Bäddat för drama ju Värsta Sean Connery-kommentaren.
Årets tråd 2009?
Nu tycker jag du underskattar Cowas underhållningspotential
Kan inte komma på något kreativt att bidra med i den här legendariska tråden.
SOY UNA FALTA
ja ja jag babelfishade det, någon språkkunnig på Cowa kan säkert rätta mig.
SOY UNA FALTA
ja ja jag babelfishade det, någon språkkunnig på Cowa kan säkert rätta mig.
Jag bjuder en näve smörpopcorn om den inte blir såld på Tradden! (jag är trots allt stor motståndare till den estetiska hemskheten som är det amerikanske stridsvagnsåbäket, och jag vill ju så gärna spela Rampart!! FINAAAAAL BAATTTTÅÅRRR!)
Ånej, failar jag nu?
Ånej, failar jag nu?
Är en... Filt?
En annan klarade just Donkey Kong jr så ni är ganska ägda.
Men vafan, du kan väl för bövelen inte SPELA spelen, det här är ju ett SAMLARforum! *handen på pannan*
Bah, jag samlar på spelupplevelser.... de ni
Och nu ska vi vara snälla grabbs & grabbinnor... Nyströms popkornsmissbruk är inget att skämta om
Och ja vill samtidigt understryka att jag faktiskt äger en converter själv..fast bara för att kunna spela Terranigma på US-snesen (den som är oändligt mycket läckrare än SFC och Palköret). Grått och lila är mumsmums
Och nu ska vi vara snälla grabbs & grabbinnor... Nyströms popkornsmissbruk är inget att skämta om
Och ja vill samtidigt understryka att jag faktiskt äger en converter själv..fast bara för att kunna spela Terranigma på US-snesen (den som är oändligt mycket läckrare än SFC och Palköret). Grått och lila är mumsmums
DaveGeorge skrev:
Bah, jag samlar på spelupplevelser.... de ni
QFT!
Förlåt en mindre upplyst internetnörd men... QFT???
Quote for truth!
Bra sagt med andra ord =)
Bra sagt med andra ord =)
QVÅTE FÅR TRUTH!
FAKK 2 LÄJT!
Jag samlar f.ö. på converters...jag har 5 st !
HAHAHAHA!!!!!!!!! AHAHAHA YOU ALL FAIL! FAIL FAIL FAIL I TELL YOU! I WILL OWN THEM ALL!
FAKK 2 LÄJT!
Jag samlar f.ö. på converters...jag har 5 st !
HAHAHAHA!!!!!!!!! AHAHAHA YOU ALL FAIL! FAIL FAIL FAIL I TELL YOU! I WILL OWN THEM ALL!
Tack och bock... jag känner att en ny värld av språkmöjligheter har öppnats för mig denna afton
DaveGeorge skrev:
Nyströms popkornsmissbruk är inget att skämta om
Inte på nätet i alla fall
IRL har jag inte rört ett popcorn på 7 år eller nåt.
So you're an recovering pop-a-holic no?
I was never an pop-a-holic IRL. I just started to feel very very bad when I ate them, so I stopped eating popcorn.
Vaj ar vi speeking dä inglisch?
Vaj ar vi speeking dä inglisch?
Mig inte veta, jak prata på sverrrije nu
Fyfan jag är så jävla mätt på popcorn så jag spricker, uääh. (ja, denna tråden gjorde mig sugen)
DaveGeorge skrev:
fylligare att ha converter + komplett usa-snes + scn-snes
Instinqt, vad bra att det åtminstone finns en person i världen som har öppnat alla sålda snes spel av alla utvågor (gps/ukv/noe/fah/fra/sfrg/esp/usa/aus osv osv) och vet exakt utantill vad som står på alla kretskort!
tänk hur världen hade sett ut om ingen hade vetat det..
tror förresten inte att megaman x3 fungerar så bra utan CX4 chippet, vilket denna converter kirrar medan en vanlig fire inte har kontakt mot CX4 chippet.
men du som har så många x3 kan väl bryta av "cx4-taggarna" och prova köra utan.
EDIT: Drakkraft, dk jr klarade jag när jag var 3.
veRax skrev:
Fantastiskt. Jag lärde mig innebörden av begreppet ironi när jag var tio år gammal.
veRax skrev:
Instinqt, vad bra att det åtminstone finns en person i världen som har öppnat alla sålda snes spel av alla utvågor (gps/ukv/noe/fah/fra/sfrg/esp/usa/aus osv osv) och vet exakt utantill vad som står på alla kretskort!
Istället för att memorera det hela kan man ju öppna en kassett och titta lite snabbt...och kanske ta en bild, så har man löst hela frågan.
Och...har jag många X3? Det var mer än jag visste.
Dragonforce skrev:
veRax skrev:
Fantastiskt. Jag lärde mig innebörden av begreppet ironi när jag var tio år gammal.
Jag lärde mig läsa och skriva när jag var 1
Jag låser den här tråden nu för övrigt. Håller gärna såna här utspårade trådar borta från köp & sälj.
Forum » Köp / Sälj / Byt » Fire Super FX Converter / Illusion of Time -UKV box + manual (bruksskick) säljes
Sida: 1 2 Nästa
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner