Forum
Öh, sen skrev jag en hel del till som du glömde nämna här.
Men, visst. Ska vi vara jättepetiga så går frakten på 12 kr för flyern, och du betalade 10 kr. Så med andra ord har jag gått back 2 kr på att skänka dig flyern. Inte för att jag bryr mig om sådana småsaker dock.
Men, visst. Ska vi vara jättepetiga så går frakten på 12 kr för flyern, och du betalade 10 kr. Så med andra ord har jag gått back 2 kr på att skänka dig flyern. Inte för att jag bryr mig om sådana småsaker dock.
Behåll den.
Nej, varför skulle jag vilja göra det? Jag gillar bara inte att du försökte få det till att låta som du köpt något av mig som jag sen inte skickat. Givetvis har jag varit seg som fan med att skicka den till dig, det argumenterar jag inte emot en sekund. Men den senaste tiden har jag varit helt dränkt i skolarbete samtidigt som jag försökt vårda mitt privatliv.
De förseningar som du och folk som handlat av mig här har fått dras med är givetvis inte acceptabla, och jag ber givetvis om ursäkt för det. Med facit i hand så skulle jag kanske inte sålt saker när jag haft så mycket annat och göra. Men det är lätt att vara efterklok, och ni vet förhoppningsvis alla att jag brukar sköta mig betydligt bättre.
De förseningar som du och folk som handlat av mig här har fått dras med är givetvis inte acceptabla, och jag ber givetvis om ursäkt för det. Med facit i hand så skulle jag kanske inte sålt saker när jag haft så mycket annat och göra. Men det är lätt att vara efterklok, och ni vet förhoppningsvis alla att jag brukar sköta mig betydligt bättre.
När du säger det sådär så känns det enklare att ha överseende, då är det lugnt.. Ditt förra PM lät i alla fall tyvärr otroligt nonchigt, så jag har varit lite halvsur på det ett tag utan att ta upp det (jag menar, en tia hit och dit, big deal). Nu lät det mer uppriktigt och ärligt.
Jag ber om ursäkt för det. Det enda jag kan säga är att jag inte varit mig själv sista tiden. Småsaker (som att gå ner till brevlådan och posta några grejor) har känts skitjobbiga. Det finns liksom ingen ork kvar i kroppen just nu, förhoppningsvis ska det bli bättre nu när våren är kvar och jag får ordning på dygnet.
Har du skickat mitt spel än?
Ja, har du inte fått det än?
Ja just det ja..
Ska se om jag har ditt kontonummer så kommer det nog lite pengar snart eftersom det är dags att betala räkningar (=tvingad att logga in på internetbanken).
Ska se om jag har ditt kontonummer så kommer det nog lite pengar snart eftersom det är dags att betala räkningar (=tvingad att logga in på internetbanken).
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner