Forum
Är det någon som har en/känner någon som har/känner nån som känner nån som har en Super Wildcard DX2 till salu? Det måste väl nödvändigtvis kanske inte vara precis en sån, men jag vill gärna ha en backup-enhet som fixar upp till 64Mbit eller kan köra de mer krävande spelen.
Jag har redan en Super Wild Card som fixar upp till 32Mbit(Seiken Densetsu 3, Chrono Trigger mm), men det finns de spel som får en del grafiska små buggar och det gillar jag inte.
Svara antingen i tråden, PM eller över MSN
Jag har redan en Super Wild Card som fixar upp till 32Mbit(Seiken Densetsu 3, Chrono Trigger mm), men det finns de spel som får en del grafiska små buggar och det gillar jag inte.
Svara antingen i tråden, PM eller över MSN
Ingen? Kom igen nu!
Jag såg senast en DX2 för 8 månader sedan, innan dess har jag sett exakt noll stycken.
Så du får nog ha lite mer is i magen än att förvänta dig svar efter omkring 4 timmar...faktiskt
Så du får nog ha lite mer is i magen än att förvänta dig svar efter omkring 4 timmar...faktiskt
Kan ju alltid försöka. Det var ett litet tag då jag såg några stycken med rätt små mellanrum, men bara för att jag bestämt mig för att skaffa en har de tydligen tagit slut helt och hållet.
Ring Hong Kong och fråga. Det är där de brukar bo
Köp en flashkassett istället... mycket smidigare
Hong Kong ja... det kan bli lite svårt iof, de är rätt farliga de dära hong-kongorna.
DaveGeorge: Det är ju också en lösning. Vi får se vad tomten kan hitta på
DaveGeorge: Det är ju också en lösning. Vi får se vad tomten kan hitta på
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner