Forum
Jag tänkte bara höra om någon vart sugen på att byta Sonic the hedgehog (PS3) mot X360 utgåvan? Känner mig mer motiverad att spela igenom den p.g.a. achievements än PS3 versionen, och om någon ändå har spelat klart sin 360 version så kanske denna hellre vill ha fler PS3 spel eller något.
Aja, höra kan man ju alltid så säg till om ni är intresserad av ett byte. Spelet är i absolut toppenskick och är endast spelat på en gång och helst vill jag väl att 360 versionen ska vara i bra skick den också så det blir ett jämnvärdigt byte Bild på begäran! Kom också på att det är en amerikanska utgåvan, men p.g.a. att Sony fattat att vi inte vill ha regionslås så fungerar det utmärkt på vilken enhet som helst ^_^
Aja, höra kan man ju alltid så säg till om ni är intresserad av ett byte. Spelet är i absolut toppenskick och är endast spelat på en gång och helst vill jag väl att 360 versionen ska vara i bra skick den också så det blir ett jämnvärdigt byte Bild på begäran! Kom också på att det är en amerikanska utgåvan, men p.g.a. att Sony fattat att vi inte vill ha regionslås så fungerar det utmärkt på vilken enhet som helst ^_^
Rubriken är inte alls vilseledande
Slängde ihop tråden lite snabbt innan jag kilade över till en polare så jag får väl skylla på det ^_^
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner