Forum
Skulle behöva bli av med denna också. Helt okej skick. Den har märken och ser välanvänd ut men inga konstigheter. Funkar bra.
140 kr fraktat säger vi! Någon lust att plocka direkt?
är scopen japsare eller fungerar den på scn snerre?
ft pris?
ft pris?
veRax skrev:
är scopen japsare eller fungerar den på scn snerre?
ft pris?
ft pris?
Står ju ukv Pal så den fungerar på ditt SCN
Btw pris på Macross M3?
Här hade folk skrivit utan att jag märkt det!
veRax: allt är UKV som sagt. Jag hade väl tänkt mig drygt 300-400 kr för den eftersom det är riktigt bra skick på prylarna och det är i de krokarna jag sett att de slutat på tradera.
ICHI: ganska ovanlig utgåva och dyr även på eBay (kan du lät se om du gör en sökning där) men runt 300 kr eller nåt sånt?
veRax: allt är UKV som sagt. Jag hade väl tänkt mig drygt 300-400 kr för den eftersom det är riktigt bra skick på prylarna och det är i de krokarna jag sett att de slutat på tradera.
ICHI: ganska ovanlig utgåva och dyr även på eBay (kan du lät se om du gör en sökning där) men runt 300 kr eller nåt sånt?
Posters säljes nu istället!
Vad vill du ha för Lost Planet och GoW2?
Vad tycker du är rimligt? Det är svårt att säga ett pris när det gäller posters. Kom med ett bud som du tycker skulle kännas okej för de två.
Jag har ju förstått att folk betalar hutlösa summor för vissa posters (vanligtvis shmuprelaterat), men jag tycker egentligen att rimligt pris för posters är kanske 40 spänn om dom är stora. Så.. en hundring inklusive frakt?
Säg en hundring plus frakt så får du alla fyra
Jag är inte alls intresserad av något Final Fantasy-relaterat så den kan jag bara inte plocka - det vore fel på så många sätt.. Black-postern är inte alls dum, men jag hade mycket hellre sett något i stil med det amerikanska omslaget istället, då hade det varit ett självklart köp. Vad går frakten på att skicka posters förresten?
Ska vi säga 124 kr totalt så betalar du 24 kr i frakt och jag kan lägga till om det skulle behövas?
Nej, jag tror jag håller kvar vid mitt bud på 100 allt som allt. Kanske är det frakten som kan dra iväg och göra det hela ovärt för dig i såna fall, men då står jag över så finns det säkert nån posterjägare som erbjuder en bättre peng.
Okej. Ja jag skulle behöva bli av med dem pga en trolig flytt snart men det känns för lite med att frakten ska ingå i hundringen. Jag får väl slänga dem istället om ingen annan plockar dem.
När är sista chansen tidsmässigt? Om precis ingen annan ska ha dom och du verkligen slänger dom då, så vill jag rädda dom jag nämnde, och om jag fått in lite mer pengar tills dess känner jag mig säkert mer generös.
Det är ingen jätte brådska. Skulle vilja ha dem väck men säg någon gång under nästa vecka.
Säljer en SNES handkontroll nu! Se första inlägget. 140 kr fraktat!
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner