Forum
Sida: 1 Nästa
Nu säljer jag mitt Banjo Kazooie Nuts & Bolts.
Spelet är på svenska och notera att det verkligen är det också. Man kan Inte ändra till något annat språk alls utan det är svenska som gäller. Rösterna är dock på engelska, men karaktärerna mumlar ju ändå bara^^. Annars är det som sagt på engelska de få gånger man får höra någon berättarröst i spelet.
Repor finns lite överallt på skivan men det är inga djupa repor.
150kr + frakt på det hade jag tänkt mig.
Spelet är på svenska och notera att det verkligen är det också. Man kan Inte ändra till något annat språk alls utan det är svenska som gäller. Rösterna är dock på engelska, men karaktärerna mumlar ju ändå bara^^. Annars är det som sagt på engelska de få gånger man får höra någon berättarröst i spelet.
Repor finns lite överallt på skivan men det är inga djupa repor.
150kr + frakt på det hade jag tänkt mig.
Jo, man kan ändra. Ändrar du din location på din 360 så blir det engelska. Störde mig som fan på det i början, men sedan upptäckte jag att det går att ändra.
Jaså? o_O
Isåfall är spelet inte till salu! ;D moahaha.
Låter kanske larvigt men det var egentligen anledningen till att jag tänkte sälja det.
Störde mig också som fan på att det var på engelska.
Well, tråden kan låsas^^'...sorry...
Isåfall är spelet inte till salu! ;D moahaha.
Låter kanske larvigt men det var egentligen anledningen till att jag tänkte sälja det.
Störde mig också som fan på att det var på engelska.
Well, tråden kan låsas^^'...sorry...
Jag spelade i 10 min och funderade på att sälja, men sedan läste jag på och upptäckte miraklet. Kul att jag kunde hjälpa till.
Sida: 1 Nästa
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner