Forum
Eftersom jag äntligen skaffat PCE måste jag rensa lite så jag har råd att köpa något spel att spela på den.
Lite NGPC grejer, säljes i paket eller löst
VAY SEGA CD
US Saturn
Om någon mot förmodan har pce spel de vill bli av med är jag givetvis intresserad av byten. Annars gäller bud!
Lite NGPC grejer, säljes i paket eller löst
VAY SEGA CD
US Saturn
Om någon mot förmodan har pce spel de vill bli av med är jag givetvis intresserad av byten. Annars gäller bud!
Köpte ett Astal på tradden för ett tag sen där det inte är nån text med spelets titel på sidorna (dvs ryggen, som är det enda som syns när det står i hyllan, ser något trist ut ''/ ), är ditt också så?
Är Astal ett bra spel? Sett väldigt lite, men alltid tyckt det verkar lite småtråkigt...
Ja, alltså det är ju en vanlig rygg med Sega saturn skrivet på, men spelets titel saknas, det ska vara så. Konstigt att de bestämde sig för att ha så, inga andra ryggar saknar väll speltiteln?
Fast jag är ju allt lite nyfiken bara för det, har du något riktpris på Astal och Vay?
Astal är helt ok tycker jag, ett snyggt spel som har lite kul idéer, även om allt inte blev jättebra. Man kan tex vara 2 spelare samtidigt och då styr 2p en fågel som annars styrs av datorn/1p. Eh nu blev det otydligt här. Kör man själv styr datorn fågeln tills man ger den ett kommando av några olika slag. Är man två spelare styr den ena spelaren fågeln fritt.
Jag vill egentligen ha astal men hellre JAP utgåvan då jag inte samlar på US.
Jag vill egentligen ha astal men hellre JAP utgåvan då jag inte samlar på US.
Usch vad svårt med riktpriser...
Hittar inte så mkt, bara några ebayauktioner där allt verkar pendla mellan gratis och dyrast i världen. Kan man ens se vad som blir sålt på ebay? som avslutade auk. på Tradera?
Kan inte ge bättre riktpris än att jag inte säljer för under ett par hundralappar minst, då de iaf är hyffsat svåra att få tag på. Men ge mig ett bud så får vi väll se
Hittar inte så mkt, bara några ebayauktioner där allt verkar pendla mellan gratis och dyrast i världen. Kan man ens se vad som blir sålt på ebay? som avslutade auk. på Tradera?
Kan inte ge bättre riktpris än att jag inte säljer för under ett par hundralappar minst, då de iaf är hyffsat svåra att få tag på. Men ge mig ett bud så får vi väll se
Henke skrev:
Ja, alltså det är ju en vanlig rygg med Sega saturn skrivet på, men spelets titel saknas, det ska vara så. Konstigt att de bestämde sig för att ha så, inga andra ryggar saknar väll speltiteln?
Synd, för det ser ju sååå jävla trist ut ;P
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner