Forum
Yo!
Ska dra upp lite auktioner på tradden imorgon, men tänkte att det var lika bra att kolla om det finns nått intresse här först.
Allting är komplett och i nyskick, eller så gått som.
Playstation:
Arc the lad: Collection (Ntsc)
Playstation 2:
Shadow of the Colossus (Pal)
PSP:
Spectral Souls (Us)
Tales of the world: Radiant Mythology (Eu)
Generation of Chaos (Us)
Aedis Eclipse: Generation of Chaos (Us)
Gamecube:
Zelda: Four swords (Stora boxen) (Pal)
Xbox 360:
Blue Dragon (Pal)
Crackdown (Pal)
Condemned (Pal)
Viking (Pal)
Bud tack!
Ska dra upp lite auktioner på tradden imorgon, men tänkte att det var lika bra att kolla om det finns nått intresse här först.
Allting är komplett och i nyskick, eller så gått som.
Playstation:
Arc the lad: Collection (Ntsc)
Playstation 2:
Shadow of the Colossus (Pal)
PSP:
Spectral Souls (Us)
Tales of the world: Radiant Mythology (Eu)
Generation of Chaos (Us)
Aedis Eclipse: Generation of Chaos (Us)
Gamecube:
Zelda: Four swords (Stora boxen) (Pal)
Xbox 360:
Blue Dragon (Pal)
Crackdown (Pal)
Condemned (Pal)
Viking (Pal)
Bud tack!
Jag trodde verkligen inte Shadow of the Colossus hade blivit så jäkla dyrt på tradera. Antar att det låter som ett skambud när jag ger 200 i bud, förutsatt att det är plastfodralet.
Viking + Condemned + frakt = 200kr? Längre än så går jag inte men säg till om du är intresserad ^_^
Vad vill du ha för Arc the Lad Collection?
Ontheshortbus: Det är pappersfodralet, och jag ska sälja det pga att det blivit så dyrt, så 200 är ju inte riktigt vad jag hade tänkt mig ;D
Tiduas: Lite lågt tyvärr.
Gudlock: Släpper det inte för mindre än 600kr, det är faktiskt rätt billigt.
Tiduas: Lite lågt tyvärr.
Gudlock: Släpper det inte för mindre än 600kr, det är faktiskt rätt billigt.
Tror du att du skulle kunna knäppa en bild på härligheten?
Päron: Då hoppar jag.
Ontheshortbus skrev:
Jag trodde verkligen inte Shadow of the Colossus hade blivit så jäkla dyrt på tradera. Antar att det låter som ett skambud när jag ger 200 i bud, förutsatt att det är plastfodralet.
Det finns bara i pappfodral i PAL, plastfodralet kom bara i USA.
Skicket var det ju sannerligen inget fel på verkar det som. Vad tror du frakten går på?
Gudlock skrev:
Skicket var det ju sannerligen inget fel på verkar det som. Vad tror du frakten går på?
Skulle gissa på 55kr.
its123baby, återutgivningen av Sotc släpptes väl i vanligt plastfodral?
cybbe: inte här i europa, här har den bara funnits i pappfodral.. Ico släpptes däremot i både papp och plast.
Slängde du upp auktionen med Arc?
Gudlock skrev:
Slängde du upp auktionen med Arc?
Ja, du har ju inte svarat om du ville köpa det eller.
Du får fortfarande köpa det här om du vill dock, så länge jag inte fått nått bud på tradera.
Jag svarade på ditt PM? Eller kanske det blev något vajsing så du inte fick det
Skrev hursomhelst att jag skulle kolla in auktionen och se hur det hela utvecklar sig. Är inte säker på om jag var så sugen att köpa det egentligen nämligen
Skrev hursomhelst att jag skulle kolla in auktionen och se hur det hela utvecklar sig. Är inte säker på om jag var så sugen att köpa det egentligen nämligen
Eventuellt 150kr fraktat för viking? Måste fundera lite på om jag har råd först bara.
Edit: Kanske lite sent nu. Läste inte det där om att du skulle slänga upp på tradera.
Edit: Kanske lite sent nu. Läste inte det där om att du skulle slänga upp på tradera.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner