Start
Forum
Registrera
Medlemmar
Onlinelista
DB
Forum
Sida: 1 Nästa
Forum » Köp / Sälj / Byt » S: Dreamcast Arkadsticka
Jag skapar en tråd per grej, det blir lättare att se över och såå mycket kommer jag nog inte sälja. Här är nästa grej jag har till salu, en arkadsticka till Dreamcast.

Detta är den officiella stickan, knapparna är utbytta dock, det ska vara Sanwa knappar i den numera för den som är intreserad. Jag fick den som ett vrak men har reparerat den och den fungerar kalasbra nu. Orginallådan medföljer, den är något sliten men i ok skick. Det är ingen innerlåda med dock, fast jag vet inte om det var en från början ens. Sega verkar varit snåla med sådant på DC tiden. Ingen manual heller.

Ge mig ett bud :-) Spaken är inte den bästa i världen(orginalspak i bra skick, det är inget fel på det sättet) men i övrigt är det här en kompetent byggd sticka med bra vikt och utforming.

Bild:

Hentai gamer
Inlägg 7447
Skrivet: 2009-09-11 14:05:56
 citera  skicka PM
Tjo alla roliga, kolla vad jag hitta!

Das manual! Nu är stickan komplett tom :-) Nu är det bara kasta er över tangentborden och handla detta mekaniska mästerverk med en fantastisk fusion av äkta japansk byggkvalitet och svensk finslipning!
Hentai gamer
Inlägg 7447
Skrivet: 2009-09-29 18:25:51
 | Senast redigerad 2009-09-29 18:26, ändrad totalt 1 gång(er)
 citera  skicka PM
Jag är jävligt sugen på den. 350:- + frakt? Eller är det väldigt lite? =/
Medlem
Inlägg 2495
Skrivet: 2009-09-29 22:56:38
 citera  skicka PM
Nej då, det blir precis lagom :-)

Den är din om du vill ha den. Du kan skicka ett PM isf så räknar vi ihop det. Nu måste jag lösa bara så att stickan ligger bra i lådan...
Hentai gamer
Inlägg 7447
Skrivet: 2009-09-29 23:04:25
 citera  skicka PM
Du har PM!
Medlem
Inlägg 2495
Skrivet: 2009-09-30 00:23:04
 citera  skicka PM
Besvarat :-)

Skriver här då PM ikonen inte lyser rött numera pga forumändringarna, iaf inte här i forumdelen. Åker man till startsidan lyser den ju fortfarande.
Hentai gamer
Inlägg 7447
Skrivet: 2009-09-30 00:41:00
 citera  skicka PM

Forum » Köp / Sälj / Byt » S: Dreamcast Arkadsticka
Sida: 1 Nästa