Forum
Tänkte höra om någon är sugen på följande spel (PS3):
Motorstorm
PES 09
Virtua Tennis 3 (första till PS3)
Säljes/bytes mot intressanta förslag (endast PS3)
Motorstorm
PES 09
Virtua Tennis 3 (första till PS3)
Säljes/bytes mot intressanta förslag (endast PS3)
125 inklusive frakt för Tomb Raider?
Oj, det var visst inte värt mycket... Det är ju ett ok bud med tanke på nypriset. Fast jag ser hellre ett byte(?). Annars känns det mer värt att ha kvar och spela igenom igen någongång...
Det enda jag har till PS3 är Uncharted 2, Blazblue och Prototype.. inget av dem har jag lust att byta bort, och absolut inte mot ett spel av det värdet
Behåll det du i så fall.
Behåll det du i så fall.
Kej, synd... Tar en funderare och återkommer om jag ändrar mig
Gör så!
Vad säger du om Overlord mot GTA4?
Tyvärr tyckte jag inte alls om demot på det...
Annars kan jag tänka mig att byta bort Brothers in Arms: Hell's Highway eller Resistance.
Jag säljer egentligen GTA4 åt en kompis så kontanter vore smidigast. Fast jag kanske kan vara lite sugen på BIA: Hell's highway... Ska bara testa demot.
Jag hade skitkul med BIA:HH. Jag gillar kombinationen av strategi och FPS. Men säg till när du bestämt dig.
Det var ett ganska roligt spel men tyvärr inte tillräckligt för min kompis eller mig. Han är nog mer sugen på att sälja... Så vi avstår...
Ok, vad vill du har för GTA då?
200 kr inkl. frakt har jag fått ok att sälja det för.
Det är taget!
Fint! GTA4 är därmed sålt
Dragon Age behåller jag nog och ger en andra chans
Mattrix skrev:
Det gör du helt rätt i, det är ett riktigt bra spel!
Jo, det verkar så. Men det tar väl ett tag och man försvinner in lite lagom behagligt i en annan värld, kombinera det med C-uppsats är väl ingen höjdare... Men någon gång får jag nog tid
Har du fört över pengarna?
Har du fört över pengarna?
Lite ot, men vad skriver du C-uppsats i? Filar själv på en D-uppsats nämligen.
Jag skulle gärna betala, men jag har itne fått något kontonr av dig än.
EDIT: Jo, det hade jag, men av någon anledning lyste inte PM-ikonen rött.
Jag skulle gärna betala, men jag har itne fått något kontonr av dig än.
EDIT: Jo, det hade jag, men av någon anledning lyste inte PM-ikonen rött.
Vi påbörjade kursen igår, så det är lite tidigt att säga säkert... Men vi tänkte iaf skriva om Hållbarhetsredovisning.
Vad skriver du om?
Vad skriver du om?
Attributens ställning i förhållande till sina huvudord i de svenska runtexterna (låter otroligt kul va?). Originell forskning is teh shit!
Ojoj, originellt värre... Inget för mig i alla fall...
Postade precis spelet och tömningen är 18 så förhoppningsvis kommer det i morgon
Postade precis spelet och tömningen är 18 så förhoppningsvis kommer det i morgon
Aeneas skrev:
Originell forskning is teh shit!
Inte om man vill ha sin mentala hälsa i behåll. Fast man känner sig nöjd efteråt, även om man inte kommer fram till något.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner