Forum
Städar ut det mesta jag sparat på mig från ungdomens dagar. Den här gången ska allt bort, skeppar nog iväg allt för inbyte till helgen men kollar om det finns något intresse här först.
Allt borta
Allt borta
Hur mycket vill du ha för Whoracle, The World Needs a Hero och maidenplattorna?
Turtles! Om du har de absolut första så är jag sugen, men betalar inte mer än ett par kronor per blaska.
Nagash: 40 kr + frakt?
Starfighter: Ingen aning om vilka de första är. De jag har är iaf från 91, 92, 94, 95 och 96.
Starfighter: Ingen aning om vilka de första är. De jag har är iaf från 91, 92, 94, 95 och 96.
Deal! Skicka kontouppgifter via PM så pröjsar jag med en gång.
Kenzilla: Det kom två nummer 1990, de är intressanta båda två, men det hade du alltså inte.. Är det sporadiska nummer eller kompletta årgångar? Jag är sugen på tidiga 91-nummer, jag tror jag har ett par, så jag får väl kolla upp vilka som inte behövs och återkomma.
Njae, dåligt med 90.
Från 1991 har jag bara nummer 6 och 12.
1992: 4-12
Från 1991 har jag bara nummer 6 och 12.
1992: 4-12
Då är inget intressant, tack ändå!
Hi,
i'm interested of serietidningar DYLAN,please contact me to [email protected] thanks a lot
i'm interested of serietidningar DYLAN,please contact me to [email protected] thanks a lot
vanz79 skrev:
Hi,
What, har vi fått spambotar på cowa?
Spambotar brukar väl dock inte vara intresserade av att köpa saker, eller?
Jag tror vi har fått det första internationella inlägget här i Cowas fyraåriga historia ^^
Jag kan inte minnas något annat utländskt inlägg i alla fall.
Om han nu är i utlandet.. han kanske är ny i Sverige.. eller pluggar här. Eller nåt.
Jag tror vi har fått det första internationella inlägget här i Cowas fyraåriga historia ^^
Jag kan inte minnas något annat utländskt inlägg i alla fall.
Om han nu är i utlandet.. han kanske är ny i Sverige.. eller pluggar här. Eller nåt.
Hi vanz79 I am 24 years old and live in Sweden. I like horses and nature!
I like crack and anal sex
Don't mind my boyfriend Nagash, he's only jealous.
Innan ni beter er som ett par omogna satskap kan ni väl vänta och se så det säkert inte är en spambot?
Jag tittar på dig, Nagash.
Sorry,i did understand that the list at the top was about material for selling...My misunderstanding..
And you are quite correct. Don't mind Nagash. Just wait for Kenzilla to reply
Ahh ok...In Sweden there are many comic person i see
Nothing of more interesting to do?
Nothing of more interesting to do?
Well you could do other things while you're waiting, that is more interesting than just keeping an eye on this topic
I was only joking...I have seen so many answer without reason...
Anyway,i hope to receive informations about that comic,thanks a lot...
Anyway,i hope to receive informations about that comic,thanks a lot...
Zejiro skrev:
Innan ni beter er som ett par omogna satskap kan ni väl vänta och se så det säkert inte är en spambot?
Haha, sorry! Eller kollar du på mig pga mina intressen?
Som admin kollar jag på dig med stränga ögat, men som människa tittar jag på dig med mitt naughty öga. Rawr
Ålrajt, my bad.
Allt är som sagt borta och vanz är PM:ad.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner