Forum
Gör som Forty-Seven och lägger upp en bytestråd. Folk som vill byta sina 360-spel får gärna lägga upp bilder här också.
Dessa har jag just nu:
Mirrors Egde
Skate
Lego Batman
Lego Indiana Jones/Kung Fu Panda
The Saboteur
Assassins Creed
Alone in the Dark
Dessa har jag just nu:
Mirrors Egde
Skate
Lego Batman
Lego Indiana Jones/Kung Fu Panda
The Saboteur
Assassins Creed
Alone in the Dark
Bara för att du är så gullig och nämner mig så får du en trådbump nu =D Hoppas du får något bytt^^
Merci! Tyvärr har jag inga höjdarspel kanske, men jag förväntar mig inte att få några heller. Så kom med 'skambyten'.
Synd att jag redan spelat alla / redan har dem i hyllan =( bra förslag annars. (När jag och nikke träffas brukar vi byta Achievements spel med varrandra haha)
Jo, det är väl lite det jag är ute efter. Jag har klarat alla spel jag har till xbox, så jag leter efter något nytt som jag kan pyssla med.
Dock har jag lite diverse online-achievements kvar, men det kräver en vän med samma spel.
Dock har jag lite diverse online-achievements kvar, men det kräver en vän med samma spel.
De har väl stängt servrarna för skate? Jobbigt om det inte går att maxa.
Jag startade Skate för att kolla, och det fungerar fortfarande att spela online.
Man kan spela online, men servern för någon slags funktion som kallas för Skate.Reel har stängts ner, och därför är 3 achievements oupplåsbara.
Tur att jag ändå har givit upp Skate, då jag endast har 300/1000 G. =/
Det var riktigt kul att spela online, nu har jag plötsligt 960 G i Skate. Jag spelade detta spel innan jag skaffade Guld.
Härligt^^ lite synd ifall du inte kan få 1000 bara
Förvisso, men det ser snyggare ut med 960 än 295.
Desto störigare, dock.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner