Forum
150 kr inkl. frakt är styckpris för spelen. (Förutom de som ingår i konsolpaketet. De åker givetvis med på priset ni erbjuder för konsolen)
Konsolen får ni buda på. Jag packar den i originalförpackningen och förhoppningsvis kan man få ner den i en kartong som den passar bra i. Finns det möjlighet att trycka ner lite extraemballage i den kartongen jag får tag i så gör jag det. Konsolen är ett Premium-paket och allt som kom med konsolen följer med, förutom komponentsladden. Skickar med en kompositsladd istället, då jag behöver komponentsladden själv. Har ett battery pack liggandes någonstans och hittar jag den så slänger jag med den också. Finns ett antal XBLA-spel på konsolen och om så önskas kan jag eventuellt låta dem vara kvar på maskinen när jag skickar den.
En handkontroll medföljer.
Konsolen får ni buda på. Jag packar den i originalförpackningen och förhoppningsvis kan man få ner den i en kartong som den passar bra i. Finns det möjlighet att trycka ner lite extraemballage i den kartongen jag får tag i så gör jag det. Konsolen är ett Premium-paket och allt som kom med konsolen följer med, förutom komponentsladden. Skickar med en kompositsladd istället, då jag behöver komponentsladden själv. Har ett battery pack liggandes någonstans och hittar jag den så slänger jag med den också. Finns ett antal XBLA-spel på konsolen och om så önskas kan jag eventuellt låta dem vara kvar på maskinen när jag skickar den.
En handkontroll medföljer.
Ingen vill ha någonting?
Mini Ninjas och Batman sålda.
Jag ändrar dealen lite. Allting som finns kvar i tråden (alltså både Xbox paketet plus spelen som är på separata bilder).. 1300 med frakt? Kom igen, någon. Befria mig från detta!
Jag ändrar dealen lite. Allting som finns kvar i tråden (alltså både Xbox paketet plus spelen som är på separata bilder).. 1300 med frakt? Kom igen, någon. Befria mig från detta!
Varför vill du sälja din Xbox?
Kan man spela co-op i Lost Planet?
Kan man spela co-op i Lost Planet?
Det är en bra deal, grejen är att jag redan har en Xbox 360. Annars kan jag naturligtvis se mig för om jag kan fixa en köpare åt dig. Vore dumt att inte slå till faktiskt.
Barkis:
Jag har en slim. Onödigt att ha två när man behöver IKEA-pengar.
Nej tyvärr är det bara single player i första Lost Planet.
Nagash:
Du är en pärla! Jag tycker också det är en ganska bra deal. Men jag antar att de flesta har en gammal Xbox 360 redan.. och har de ingen alls så är väl slimen mer lockande kanske. Men den funkar ju klockrent och det medföljer ett gäng bra spel (och några mindre bra ), så.. why not liksom.
Fick ett bud på 800 för allt, men..
Jag har en slim. Onödigt att ha två när man behöver IKEA-pengar.
Nej tyvärr är det bara single player i första Lost Planet.
Nagash:
Du är en pärla! Jag tycker också det är en ganska bra deal. Men jag antar att de flesta har en gammal Xbox 360 redan.. och har de ingen alls så är väl slimen mer lockande kanske. Men den funkar ju klockrent och det medföljer ett gäng bra spel (och några mindre bra ), så.. why not liksom.
Fick ett bud på 800 för allt, men..
1200 med frakt då? Annars kan jag lika gärna behålla skiten. Att detta skulle vara så svårsålt då..
Jag ringer lite folk och kollar, annars funderar jag på att köpa det själv.
Det vore trefligt! Det är ingen panik att bli av med det för min del så sett, vill mest bara ha en deal med någon så jag vet att jag blir av med det. Så om det är okej för dig (om du nu tar det) så föredrar jag att lämna över det personligen någon gång, istället för att skicka tidernas mest känsliga konsol med Posten, a.k.a. "Brute Force Sweden". Men då får vi se till att ses relativt snart.
Låter som en bra idé. Annars gör det inte mig något om du skulle behöva skicka. Det gick bra när jag köpte min låda 2007. Hursomhelst, jag ska kika på det!
Yeah. Vi drar av ytterligare fraktpengar om det skulle vara så annars med. Men vi kan ju se sen då, ja.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner