Forum
Varorna skickas, eller hämtas i Göteborg.
2 st kompletta Sega Saturns (chippade). En vit samt en V-saturn. Den vita Saturnen är ej gulnad vilket är ett vanligt problem bland dessa enheter. V-Saturnens låda är sliten.
Båda klarar av japanska (NTSC-J) samt amerikanska (NTSC) spel. Perfekt även för den som önskar spela fanöversättningen av Shining Force scenario 2 och 3!
2 st kompletta Sega Saturns (chippade). En vit samt en V-saturn. Den vita Saturnen är ej gulnad vilket är ett vanligt problem bland dessa enheter. V-Saturnens låda är sliten.
Båda klarar av japanska (NTSC-J) samt amerikanska (NTSC) spel. Perfekt även för den som önskar spela fanöversättningen av Shining Force scenario 2 och 3!
Jodå, jag slår till på Yoshi´s Island. Jag bor i Göteborg, så jag kan hämta det någon eftermiddag.
Faxanadu-Hjalte skrev:
Jodå, jag slår till på Yoshi´s Island. Jag bor i Göteborg, så jag kan hämta det någon eftermiddag.
Yes, PM!
Mario RPG borde få hitta till min sammling. bor oxå i götet så kan hämta vid nåt bra tillfälle.
vad går frakten på för turbo duon? och klarar den av backups?
90hell skrev:
vad går frakten på för turbo duon? och klarar den av backups?
88 kr. Ja, den klarar backups, då DUO-Rs har inget skydd för sådant vad jag vet.
jag är helt klart intresserad återkommer imorgon
jodå jag har bestämt mig för att köpa det
90hell skrev:
jodå jag har bestämt mig för att köpa det
Ok, PM.
SMRPG sålt. Uppdaterat med Saturn spel.
EDIT: PC-Engine är också sålt.
EDIT: PC-Engine är också sålt.
oj blev lite intresserad på saturn shootersena. ingen koll på vad dom är värda
vad skulle du tänkas vilja ha för dom?
*Battle Garegga
*Batsugun