Forum
Jag lägger ett bud på 500 kr för Dodonpachi: Dai-Ou-Jou.
Budet noterat. Jag kommer inte dra ut alltför mycket på tiden så jag ger det någon dag eller så, sen är det ditt om ingen budat över det.
Nu med bilder!
EDIT:
Glömde ta kort på stickan men om nån är intresserad kan jag fixa bild.
EDIT:
Glömde ta kort på stickan men om nån är intresserad kan jag fixa bild.
hmm finns det någon chans att byta mot en drös ps3 spel och ev br filmer?
har kikat för länge på jap ps2 lir nu utan att få fingrarna ur....
har kikat för länge på jap ps2 lir nu utan att få fingrarna ur....
Beror lite på vad du är intresserad av. DDP och Rez verkar det som att folk är intresserade av iaf (har en tråd på Loading också, kan vara bra för er att veta, så ni inte tror jag hittar på om folk kommer med motbud för att pressa upp priserna. )
Och lite pengar har jag behov av just nu fram till löning.
Men möjligtvis att jag kan byta de andra spelen. Men säg vad du är intresserad av och vad du har att erbjuda så ska jag kika på det.
Och lite pengar har jag behov av just nu fram till löning.
Men möjligtvis att jag kan byta de andra spelen. Men säg vad du är intresserad av och vad du har att erbjuda så ska jag kika på det.
Budar en hundring för twinkle star.
Najj, ganska mycket lägre än jag hade tänkt mig för det.
Haha, jag tänkte skriva innan att jag var sugen på Twinklestar men att det känns lite dyrt just nu. Kommer maken och skambjuder, fint
Rasmus har alltid varit (och sett ut som) ett troll i mina ögon.
Jag fyller snart år för böveln, var glad att jag ens erbjöd pengar för det
Haha. Ja, fy fan. Vi närmar oss 25 med stadiga steg. Snart är vi sinnesförvirrade och får byta blöjor var tredje timma.
Jag är inte ens tjufyra o ett halvt än!! Så jag skambjuder 200 kr för Twinklestar, mwahahah!
Bättre kan du, Lill-Marie!
DDP sålt!
Ingen som vill ha något av det som är kvar?
Vad går stickan på?
Skickar PM!
Stickan är såld. Men finns en del gottgott kvar gott folk!
Bumpar upp denna lite. Har lagt till priser på spelen. Kom igen, kom igen. Ni får gärna komma med prisförslag om ni tycker de kostar för mycket.
Sådär, bara Espgaluda kvar. Kan ingen knipa det nu då så jag slipper sitta och ha ångest över att jag äger spelet men inte kan spela det..?
Eller för att du blir ägd av spelet?
Det blir jag det med, men det är ju satans roligt.
Försöker igen då.... Espgaluda, nån? Kom med bud, jag är inte omöjlig.
KÖP KÖP KÖP!
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner