Forum
Min dotter har äntligen kommit till den åldern (5 år) då hon börjar intressera sig för TVspel och då är ju inte jag långsam med att besluta mig för att det just är detta hon ska få i julklapp.
Jag tänkte att en PS2a kanske skulle passa. Jag har spanat lite och sett att det finns gott om spel som jag tror skulle falla henne i smaken. Guld vore om jag kunde få tag på en eyetoy och de där byggarebob-spelen. Sen såg jag att det fanns något "DisneyPrincess"-lir.
Så, finns här någon som sitter på en billig PS2a med lite barnspel till?
Endast spel går också bra, men då vill jag att de ska vara på svenska.
God Jul!
Henrik
Jag tänkte att en PS2a kanske skulle passa. Jag har spanat lite och sett att det finns gott om spel som jag tror skulle falla henne i smaken. Guld vore om jag kunde få tag på en eyetoy och de där byggarebob-spelen. Sen såg jag att det fanns något "DisneyPrincess"-lir.
Så, finns här någon som sitter på en billig PS2a med lite barnspel till?
Endast spel går också bra, men då vill jag att de ska vara på svenska.
God Jul!
Henrik
Jag har en silverfärgad PStwo som är mycket lite använd, box och allt sånt finns så klart med, och 3 orginal minneskort, och en förlängningssladd till kontrollen också.
Har väl inte några direkta barnspel dårå, men Jak & Daxter borde väl funka tycker jag, eller Kingdom Hearts, är väl iofs på engelska men i 6års åldern så kanske man inte bryr sig så mycket om vad spelet handlar om som att det bara är kul att springa runt med Kalle och Långben
Har väl inte några direkta barnspel dårå, men Jak & Daxter borde väl funka tycker jag, eller Kingdom Hearts, är väl iofs på engelska men i 6års åldern så kanske man inte bryr sig så mycket om vad spelet handlar om som att det bara är kul att springa runt med Kalle och Långben
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner