Forum
Tar och återupplivar en gammal säljtråd med det jag inte blev av med sist, så slipper jag ta nya bilder hehe ^^
PSP GO, crackad med 6.39 LME-8 Firmware, en typ av crack som måste köras igen varje gång man stängt av maskinen, det tar typ 10 sekunder
Playstation och Saturn:
Xenogears (Finns inte kvar)
Dead or Alive (Ntsc) (Mycket fint skick)
Discworld 2 (Ntsc) Mycket fint skick)
Civilization 2 (Pal) (Mycket fint skick)
Blazing Dragons (Ntsc) (Mycket fint skick)
PSP GO, crackad med 6.39 LME-8 Firmware, en typ av crack som måste köras igen varje gång man stängt av maskinen, det tar typ 10 sekunder
Playstation och Saturn:
Xenogears (Finns inte kvar)
Dead or Alive (Ntsc) (Mycket fint skick)
Discworld 2 (Ntsc) Mycket fint skick)
Civilization 2 (Pal) (Mycket fint skick)
Blazing Dragons (Ntsc) (Mycket fint skick)
Säljer du flashkasetten till GBA separat? Har letat som fan efter en sån nämligen!
EDIT: Såg att du säljer grejorna separat. Vad vill du ha för den?
Nagash skrev:
Säljer du flashkasetten till GBA separat? Har letat som fan efter en sån nämligen!
Letat som fan ehh.......exelent ^^
Närååå, men jag har köpt den för 300kr och minneskortet för 100kr, så typ 250kr vill jag nog ha iaf.
Du har PM =)
Vad är paketpriset för GBA SP? (med flash grejer)
Stefan_L skrev:
Vad är paketpriset för GBA SP? (med flash grejer)
Nagash har köpt flash kassetten, är du intresserad av resten?
nja.. jag vet inte... hur mycket kostar den.
Stefan_L skrev:
nja.. jag vet inte... hur mycket kostar den.
Priserna på Tradera verkar variera kraftigt så det känns lite svårt att sätta ett pris
Men 350kr tycker jag känns lämpligt iom att den är komplett och i väldigt bra skick.
Är väldigt intresserad av paketet med gamecubespel och psp go enheten.
Lite frågor runt go bara. När den är crackad, kan man uppdatera den utan bekymmer eller "förstörs" allt då? Kan man lägga in sin egen (min alltså) psn användare och logga in på psn store (brukar kräva senaste firmware).
Några emus inlagda? Minneskort?
Lite frågor runt go bara. När den är crackad, kan man uppdatera den utan bekymmer eller "förstörs" allt då? Kan man lägga in sin egen (min alltså) psn användare och logga in på psn store (brukar kräva senaste firmware).
s.m.f skrev:
Är väldigt intresserad av paketet med gamecubespel och psp go enheten.
Om man uppdaterar så försvinner cracken och det finns inga nyare crackar till PSP GO heller, men 6.39 är ju väldigt ny firmware så man kan ju spela de flesta spelen som har släppts i år på den, tror det nyaste jag har inlaggt är Parasite Eve: The 3´rd birthday och alla spel som är äldre än det går ju att köra.
PSN store går ju såklart inte att gå in på iom att man måste uppdatera för att komma in.
Emulatorer som jag har lagt in är NES, SNES, GBA, Megadrive och N64 (N64 emun är dock fortfarande "work in progress", det går typ att spela Mario 64 på den riktigt bra utan ljud, men inte mycket annat), men jag kan så klart lägga in vad som helst åt dig om du vill ha andra emulatorer också. Sen går det såklart att köra vanliga Playstation spel på den också.
Det är 16GB inbyggt minne i den.
En Haxxad PSP GO är awesome. Kan verkligen rekommendera en sådan!
Jag håller på att kolla info om GBA SP... det verkar finnas olika versioner? "backlit" och "frontlit"... vilken version har du?
Stefan_L skrev:
Jag håller på att kolla info om GBA SP... det verkar finnas olika versioner? "backlit" och "frontlit"... vilken version har du?
Ingen aning, men lampan sitter i den nedre delen av skärmen.
Blev inte mycket sålt här inte, GC spelen har åkt upp på Tradera nu och jag har tänkt börja lägga upp PS2 spelen idag, men tänkte bara säga att jag, med ytterst få undantag, slumpar iväg PS2 spelen för 100kr styck.
Blev inte mycket sålt här inte, GC spelen har åkt upp på Tradera nu och jag har tänkt börja lägga upp PS2 spelen idag, men tänkte bara säga att jag, med ytterst få undantag, slumpar iväg PS2 spelen för 100kr styck.
Om det gäller för Ar Tonelico så tar jag gärna det.
Jag köper gärna ICO för 100 kr + frakt.
Silver: Sorry, men det är ett av spelen som jag vill ha mer för.
Faxandu: Kör på det, jag skickar PM.
Faxandu: Kör på det, jag skickar PM.
Pristanke?
Tjaaa, jag hade nog tänkt prova med utrop 250 och köp nu 400 på Tradera, men jag kan nog sälja det för 250kr till dig direkt om du är intresserad.
Hej! Hur mycket hade du tänkt dig för Shadow hearts?
opkij86 skrev:
Hej! Hur mycket hade du tänkt dig för Shadow hearts?
Har lite dålig koll nu för tiden, så det enda jag har att jämföra med är ett ex utan en av manualerna som gick för 360kr på Tradera, såååå, jag lär nog vilja 450kr för mitt kompletta iaf, det är dock inte helt i nyskick som alla spelen jag själv köpt nya är dårå, men jävligt nära iaf
250 med frakt och vi har en deal?
silver skrev:
250 med frakt och vi har en deal?
Jaaa, vafan, vi kör på det, skickar PM.
Okej, 450kr var mer än vad jag vill lägga på det spelet men hoppas att du får det sålt på tradera!
opkij86 skrev:
Okej, 450kr var mer än vad jag vill lägga på det spelet men hoppas att du får det sålt på tradera!
Vad hade du tänkt dig då?
Hm, 300kr är nog det högsta jag kan bjuda för det just nu.
Bumpar lite här, finns myyyyycket kvar
Tar och återupplivar en gammal säljtråd med det jag inte blev av med sist, så slipper jag ta nya bilder hehe ^^
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner