Forum
Hej!
Jag säljer nu mitt Nintendo 3DS och några spel samt en väska. Jag säljer helst allt i samma paket! Dessvärre så har kartongerna till både maskin och spelen försvunnit nu under flytten så allt säljes löst.
Detta finnes:
Nintendo 3ds: Svart, har används 5-10 timmar. I stort sätt nyskick! Ingen kartong kvar men laddare och pekpenna följer givetvis med
Spel: (OBS SAMTLIGA SPEL SAKNAR KARTONG OCH INSTRUKTIONER, ENBART KASSETTEN.)
Puzzle Bubble Universe
Mario Kart 7
Kid Icarus; Uprising
Zelda Ocarina of Time 3D
StarFox 64 3d
Super Mario 3D Land
New Super Mario Bros (DS)
Bilder kan jag fixa imorgon. Är det någon som är intresserad av detta som ett paket eller möjligtvis av en större del av paketet eller för den delen något av det som finns? Jag är dålig på att sätta priser så vi testar med att ni får bjuda, inga skambud tack.
MVH
Andreas
Jag säljer nu mitt Nintendo 3DS och några spel samt en väska. Jag säljer helst allt i samma paket! Dessvärre så har kartongerna till både maskin och spelen försvunnit nu under flytten så allt säljes löst.
Detta finnes:
Nintendo 3ds: Svart, har används 5-10 timmar. I stort sätt nyskick! Ingen kartong kvar men laddare och pekpenna följer givetvis med
Spel: (OBS SAMTLIGA SPEL SAKNAR KARTONG OCH INSTRUKTIONER, ENBART KASSETTEN.)
Puzzle Bubble Universe
Mario Kart 7
Kid Icarus; Uprising
Zelda Ocarina of Time 3D
StarFox 64 3d
Super Mario 3D Land
New Super Mario Bros (DS)
Bilder kan jag fixa imorgon. Är det någon som är intresserad av detta som ett paket eller möjligtvis av en större del av paketet eller för den delen något av det som finns? Jag är dålig på att sätta priser så vi testar med att ni får bjuda, inga skambud tack.
MVH
Andreas
Zelda och Star Fox är jag eventuellt intresserad av. Vet inte hur mycket de är värda inkompletta; jag slänger iväg ett bud på 175:- för dem så tar vi det därifrån. :p
Slängde upp det på Tradera istället: http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=282332
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner