Forum
Fokus på Neo Geo, DC, SS och vissa ps3 titlar medför en stor rensning.
3DS PAKET
ENDAST SOM PAKET - BUD
Nintendo 3ds spelpaket
Enheten är inköpt på release och ingår alltså i ambassadörprogrammet. Vilket gav 20 fria downloads efter prissänkningen. Flera av dessa är helt ambassadörs-exklusiva. Dvs de går inte att köpa om enheten inte är ambassadör. Totalt 24 nedladdade spel samt följande 3ds titlar:
Super mario 3d land
Mario kart 7
New super mario bros 2
Dead or alive dimension
Star fox
Paper mario
Resident evil big box inkl circle pad pro
Tales of the abyss
Zelda ocarina of time
Professor layton: miracle mask(inplastat)
Castlevania lords of shadow(inplstat)
New super mario bros(inplastat)
PS3
Satta priser gäller. Spelen är samtliga i fint skick, men 100% repfri vill jag inte skriva då sådant är lätt att missa om man inte synar skivan i exakt rätt ljus. Så se det som att små ytrepor av användning och förvaring i fodral kan förekomma.
Mass effect 2 - 100kr
Mass effect 3 - 100kr
Killzone 2 steelbook - 100kr
The adventures of tintin - 100kr
Monsters vs aliens - 60kr
Hannah montana 50kr
Disney sing it 50kr
Planet 51 50kr
3DS PAKET
ENDAST SOM PAKET - BUD
Nintendo 3ds spelpaket
Enheten är inköpt på release och ingår alltså i ambassadörprogrammet. Vilket gav 20 fria downloads efter prissänkningen. Flera av dessa är helt ambassadörs-exklusiva. Dvs de går inte att köpa om enheten inte är ambassadör. Totalt 24 nedladdade spel samt följande 3ds titlar:
Super mario 3d land
Mario kart 7
New super mario bros 2
Dead or alive dimension
Star fox
Paper mario
Resident evil big box inkl circle pad pro
Tales of the abyss
Zelda ocarina of time
Professor layton: miracle mask(inplastat)
Castlevania lords of shadow(inplstat)
New super mario bros(inplastat)
PS3
Satta priser gäller. Spelen är samtliga i fint skick, men 100% repfri vill jag inte skriva då sådant är lätt att missa om man inte synar skivan i exakt rätt ljus. Så se det som att små ytrepor av användning och förvaring i fodral kan förekomma.
Mass effect 2 - 100kr
Mass effect 3 - 100kr
Killzone 2 steelbook - 100kr
The adventures of tintin - 100kr
Monsters vs aliens - 60kr
Hannah montana 50kr
Disney sing it 50kr
Planet 51 50kr
Vilket pris hade du på den ej fullföljda försäljningen av Gamecube paketet?
Tjenare
Det överrenskomma priset var 4000kr, det blev den "vanliga" vänta på betalning som sen uteblev pga "div orsaker"
Det överrenskomma priset var 4000kr, det blev den "vanliga" vänta på betalning som sen uteblev pga "div orsaker"
Nuvarande bud på gamecubepaketet är 3600kr (säljande)
psvita paketet har bud på 2800(osäker på säljande)
inga bud på 3ds änuu
psvita paketet har bud på 2800(osäker på säljande)
inga bud på 3ds änuu
s.m.f, jag kan lägga 3200 som bud på psvita-paketet!
Lika bra och sälja allt separat på tradden Folk velar ofta när det kommer till massiva spel paket dessvärre.
Hade väldigt gärna velat ha 3DS-paketet men med dom spelen lär priset inte va nådigt
stuff_larsson skrev:
Hade väldigt gärna velat ha 3DS-paketet men med dom spelen lär priset inte va nådigt
Prova ett bud vetja
Kan tänka mig ditt japanska return of the shredder som en delbetalning(inbyte)
Eller så cash only
Ursäkta mitt sena svar, har gått och funderat en vecka på det. Du är inte den första som visar intresse för TMNT men jag väljer å behålla det. Jag väljer att inte lägga bud så slipper vi sura miner
Haha det är lugnt, jag blir inte sur för ett bud jag inte är nöjd med. Friheten att säga nej är ganska befriande
Men överväg tmnt
Men överväg tmnt
3ds paketet(högsta bud 3k) kvar samt lite ps3
Spel.
Spel.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner