Forum
Beställ nytt lösenord genom att använda länken "Glömt lösenord"..
(Det kan ta nån minut innan det dyker upp i din mail, kolla också så det inte filtreras bort av ditt ev. skräppostfilter!)
Nuvarande databas är gammal och förhoppningsvis får vi tag på den senaste inom några dagar.
Sidan är inte helt klar ännu och förbättringar kommer göras efter hand..
Alla spellistorna kommer in på Måndag.
Recensionerna kommer nog in på samma gång..
Resten... En annan dag.
(Det kan ta nån minut innan det dyker upp i din mail, kolla också så det inte filtreras bort av ditt ev. skräppostfilter!)
Nuvarande databas är gammal och förhoppningsvis får vi tag på den senaste inom några dagar.
Sidan är inte helt klar ännu och förbättringar kommer göras efter hand..
Alla spellistorna kommer in på Måndag.
Recensionerna kommer nog in på samma gång..
Resten... En annan dag.
Kan man inte ändra lösenordet till något man själv valt?
Fast det funkade inte så bra att byta det nya lösenordet sen märker jag..
Sen är det fortfarande en del utf-8 buggar här och var..
Måste byta IDE.
Sen är det fortfarande en del utf-8 buggar här och var..
Måste byta IDE.
Nu fungerar det..
Kommer gamla avataren tillbaka eller måste man göra en ny?
Jag kan ordna fram dom som jag har tillgång till..En minut bara.
Eller är det en större avatar som kan användas nu? Jag kommer inte ihåg hur stor den gamla var :-)
Ja den är lite större nuförtiden tror jag..
Jag har lagt in dom som jag hittade nu.
Jag har lagt in dom som jag hittade nu.
Jappsie, bilderna har gått från 50x50 till.. 64x64! (om man inte räknar ramen)
Förresten, det går inte redigera inlägg i efterhand ännu. Mycket kvar att pilla med är jag säker på, men jag bara säger så det inte missas eller nåt.
Förresten, det går inte redigera inlägg i efterhand ännu. Mycket kvar att pilla med är jag säker på, men jag bara säger så det inte missas eller nåt.
Jag ska vara admin också är det väl tänkt
"Edit" Davegeorge ska också vara admin.
Vet inte hur eller vem som kan ändra sånt, jag verkar inte kunna det...
Misstänker att det bara är Glenn som behärskar sånt.
Riktigt fin den är den nya versionen Dom nya finneserna är riktigt bra. Den är väl inte riktigt färdig än va? Så den kommer och bli annu bättre antar ja.
Kommer allt nytt man skriver in finnas kvar när det gamla kommer in? Dvs. forumsinlägg, listade spel, bloggar och recensioner?
Lite problem med PM:s också? Går för det första inte att radera dom gamla man har, och för det andra så finns precis ALLA jag skickat på Cowa från första början i skickade.
Lite problem med PM:s också? Går för det första inte att radera dom gamla man har, och för det andra så finns precis ALLA jag skickat på Cowa från första början i skickade.
Pm problemet är vi medvetna om och Glenn jobbar hårt med att lösa det.
Allting som skriver nu kommer finnas kvar när det gamla kommer in igen
Allting som skriver nu kommer finnas kvar när det gamla kommer in igen
Gött! Men om jag listar om alla mina spel, tillbehör osv. då kommer det också betyda att jag får dubletter när dom gamla listorna kommer in?
omath skrev:
Gött! Men om jag listar om alla mina spel, tillbehör osv. då kommer det också betyda att jag får dubletter när dom gamla listorna kommer in?
Förhoppningsvis inte!
Kanske någon enstaka letar sig in ändå.
Auu... det är massor av spel som jag äger som inte är med. T ex. mina japanska Mega Man-spel. Borde man vänta eller hur gör man för att lägga till spel i databasen och hur lång tid tar det innan dom blir tillgängliga?
kommer de gamla spellistorna eller ska man göra nya?
Dom kommer tillbaka.
Kostar det något att beställa ett nytt lösenord?
Ja, mer om betalningen kan vi ta över msn!
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner