Forum
Jupp, av någon anledning är det näst intill tomt på kontot (misstänker att JET-macken har slukat massa pengar)...vet inte riktigt hur jag ska klara påskens äventyr i nuläget...
Tänkte därför sälja ut en s.k "hemlig låda"
Rensar helt enkelt ut lite spel ur samlingen som jag aldrig spelar, en 8-10 titlar så där...kan handla om PS2, Saturn, PC Engine, MD, eventuellt några demoskivor till Saturn och DC... lovar inga toptitlar men inte heller "enbart" skräp...
Startar på 450:- inkl frakt (blir ca 50:- per titel då)... låter det bra? Om slutsumman blir högre kan det ju tänkas att jag slänger in nåt extra med
Någon sugen??
Tänkte därför sälja ut en s.k "hemlig låda"
Rensar helt enkelt ut lite spel ur samlingen som jag aldrig spelar, en 8-10 titlar så där...kan handla om PS2, Saturn, PC Engine, MD, eventuellt några demoskivor till Saturn och DC... lovar inga toptitlar men inte heller "enbart" skräp...
Startar på 450:- inkl frakt (blir ca 50:- per titel då)... låter det bra? Om slutsumman blir högre kan det ju tänkas att jag slänger in nåt extra med
Någon sugen??
Gah, jag skulle gärna stödja en kamrat i nöd. Men Rosse skulle flå mig levande om jag köpte mer spel, särskilt när jag inte ens vet vad det är:p
Synd att jag inte har de konsolerna, annars vore det spännande :p
Hehe men du kanske får en anledning att skaffa just de konsolerna om du köper mitt paket
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner