Forum
tänkte fylla på lite i NES högen.
sökes kompletta
Popeye (söker endast kartong och manual)
Donkey Kong JR
Hogans Alley
Pro Wrestling
Soccer
Slalom
Volleyboll
sökes lösa manualer
Metriod
Kid Icarus
Wrecking Crew
Clu Clu Land
Ice Hockey
men resten söks, så länge dom kan fås för överkomliga priser (inga nintendo-kartell priser typ OMG!!11! NItendo SCN ûberR@r3 16000:-för lös kassett!!!11!!!one lol lol)
inget krav på mint skick, så länge det är en fungerande rektangel på boxen och den inte är vitskrapad så är det ok, och manualen ska va blädderbar åtminstone.
sökes kompletta
Popeye (söker endast kartong och manual)
Donkey Kong JR
Hogans Alley
Pro Wrestling
Soccer
Slalom
Volleyboll
sökes lösa manualer
Metriod
Kid Icarus
Wrecking Crew
Clu Clu Land
Ice Hockey
men resten söks, så länge dom kan fås för överkomliga priser (inga nintendo-kartell priser typ OMG!!11! NItendo SCN ûberR@r3 16000:-för lös kassett!!!11!!!one lol lol)
inget krav på mint skick, så länge det är en fungerande rektangel på boxen och den inte är vitskrapad så är det ok, och manualen ska va blädderbar åtminstone.
DK3, Popeye och Pro Wrestling har jag i närmast nyskick.
Dock så gäller typ OMG!!11!-priser eftersom det de facto är marknadspriser, samt att jag behöver pengar.
Dock så gäller typ OMG!!11!-priser eftersom det de facto är marknadspriser, samt att jag behöver pengar.
bör nog ta bort nåra spel ur listan eftersom ja vann dom på tradera för typ 199:- st
"TDK3, Popeye och Pro Wrestling har jag i närmast nyskick.
Dock så gäller typ OMG!!11!-priser eftersom det de facto är marknadspriser, samt att jag behöver pengar"
förmodligen på mintskick versioner då, ja är inte så värst anal på såna saker utan det duger att ha det som ska va med för mig.
"TDK3, Popeye och Pro Wrestling har jag i närmast nyskick.
Dock så gäller typ OMG!!11!-priser eftersom det de facto är marknadspriser, samt att jag behöver pengar"
förmodligen på mintskick versioner då, ja är inte så värst anal på såna saker utan det duger att ha det som ska va med för mig.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner