Forum
Jet Set Radio Future (Xbox)
Gargoyle's Quest 2 (NES)
Halo 3 (360)
Uncharted: Drake's Fortune (PS3)
Soul Calibur 4 (PS3)
God of War: Chains of Olympus (PSP)
Game Boy Advance SP
"vanlig" Game Boy
(Färgen på det vanliga Game Boyet spelar ingen roll så länge den inte är röd eller blå, har du fler du inte håller på köper jag gärna två. Helst köper jag lösa, både för att jag inte bryr mig om kartongen och för att det är billigare. Kravet är att batteriluckan inte är borttappad och att skärmen inte har några superirriterande repor.)
Nån? Nåt?
Gargoyle's Quest 2 (NES)
Halo 3 (360)
Uncharted: Drake's Fortune (PS3)
Soul Calibur 4 (PS3)
God of War: Chains of Olympus (PSP)
Game Boy Advance SP
"vanlig" Game Boy
(Färgen på det vanliga Game Boyet spelar ingen roll så länge den inte är röd eller blå, har du fler du inte håller på köper jag gärna två. Helst köper jag lösa, både för att jag inte bryr mig om kartongen och för att det är billigare. Kravet är att batteriluckan inte är borttappad och att skärmen inte har några superirriterande repor.)
Nån? Nåt?
Vad är du villig att ge för Galaxy?
Helst inte mycket mer än 300 inkl.
Nu måste jag ta och reda ut det här en gång för alla. När man skriver inklusive menar man då att frakten ingår? Jag är väl medveten om att det BORDE betyda att frakten redan är inräknad i priset men folk verkar mena olika. Jag är så less att sitta som ett frågetecken varje gång.
Jag brukar inte ens skriva bara inklusive, förstår att det ser knasigt ut. Jag menar inklusive frakt ja. För att slutsumman för spelet (dvs priset, fraktkostnaden osv) inte ska hamna över 300, det är något jag bestämt mig för. Det ser dock ut som att jag får vänta ett tag till på det. Eller?
Tja, om du menar vänta på det som i en vecka plus så stämmer det nog. Mitt ex är nämligen utlånat och jag kommer inte åt det just nu.
Trevligt. Hör av dig när det blir dags då, you know were to find me.
Will do!
Nån mer som vill följa Joels exempel? Helst inte angående Galaxy då men..
Egentligen skulle jag kunna sälja mitt Demon's Crest, eftersom det är för svårt för mig. Men tror nog att jag vill behålla det ändå tills vidare, så jag tipsar om detta istället:
http://www.tradera.com/_SNES_NTSC_Demon_s_Crest_Komplett-auktion-70489677
http://www.tradera.com/_SNES_NTSC_Demon_s_Crest_Komplett-auktion-70489677
Tack!
Jag skriver alltid PLUS frakt. Då är det ingen som blir förvirrad utan förstår att det är priset plus pengar för frakten.
Bump för ny titel i huvudinlägget!
Anledningen till att jag bumpar upp den här igen är att jag har massa nya grejer i min inköpslista och jag återanvänder hellre tråden än att skapa en sjuttioelfte köpes-tråd..
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner