Forum
Sida: 1 Nästa
Säljes pga dubletter. Kameran är ute på resa för tillfället, så bilder kommer imorgon...
Black = sålt
GTA: Vice City (original)
Manual och box i bra skick, några smärre repor på skivan men den fungerar som spelet fungerar som det ska.
Är intresserad av att byta mot PS2- och Mega Drive-titlar (bara europeiska) - kom med förslag!
Bild:
Black = sålt
GTA: Vice City (original)
Manual och box i bra skick, några smärre repor på skivan men den fungerar som spelet fungerar som det ska.
Är intresserad av att byta mot PS2- och Mega Drive-titlar (bara europeiska) - kom med förslag!
Bild:
Black hade varit kul att testa. Du kan vl kolla här http://www.cowabunga.se/forum/?viewtopic=25894&page=1 och se om du hittar nåt.
Killzone och MGS: Snake Eater är intressanta, men jag måste fundera lite på't... Helst byter jag till mig MD-spel då jag inte har särskilt många spel till konsolen.
Äh. Låter ditt Killzone mot mitt Black intressant? I sådana fall har vi en deal.
Äh. Låter ditt Killzone mot mitt Black intressant? I sådana fall har vi en deal.
Det låter alldeles lysande!
GTA: Vice City finns fortfarande kvar, vill bara bli av med det så var inte rädda för att lägga skambud (med viss reservation)!
Suikoden IV? ^^
Ska fundera på det.
Bägge spelen är bortbytta!
Då låser jag tråden.
Sida: 1 Nästa
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner