Forum
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=71102706
Ptja, bara auktionsbeskrivingen är ju värd att betala 6 kr för att läsa!
Jag räknar med att den slutar på 2065 kr, så mitt råd till er är att ni börjar buda redan nu.
Ptja, bara auktionsbeskrivingen är ju värd att betala 6 kr för att läsa!
Jag räknar med att den slutar på 2065 kr, så mitt råd till er är att ni börjar buda redan nu.
Så, gjorde om den gamla auktionstråden lite.
Köp lite skit vetja!
Köp lite skit vetja!
Du sålde inte Riven separat
Fy Niklas !
Fy Niklas !
Nej jag var ju tvungen att få dig att bjuda på mitt paket
Jag sålde ett paket med 8 amerikanska PS1-spel nyss. Hade tänkt lägga med Riven i det paketet men jag hade en låda som passade perfekt för 7 amerikanska PS1-spel (+ GTA som saknade fodral), så Riven fick ligga i min hylla och se fult ut!
Jag sålde ett paket med 8 amerikanska PS1-spel nyss. Hade tänkt lägga med Riven i det paketet men jag hade en låda som passade perfekt för 7 amerikanska PS1-spel (+ GTA som saknade fodral), så Riven fick ligga i min hylla och se fult ut!
Var synd, för jag vill ha bara River
Säker på att du inte vill ha lite onödiga sladdar att ha liggandes då? Haha
Åh finns Riven till PS, sköj. Jag hade kanske också bjudit på det... *MYST-fan*
Jamen bjud på för sjutton gubbar Slutar den på sex kronor blir det gratis för er. Jag kan väl ha skiten liggandes tills nästa gång vi ses. Orka frakta sån skräp ändå..
Blä! Jag som ville ha !
Jag vill också ha Riven!
Jamen jag vill bara ha spelet, inte det andra möget. Är i ständig kamp för att bli av med mög jag redan har!
Tack för budet!
Fan vad många som ville ha Riven då. Kanske hade blivit ekonomiskt oberoende om jag lagt ut det separat.
EDIT:
Rosse, det är lugnt. Rasmus har budat på möget, så du får leva med det ändå verkar det som ;D
Fan vad många som ville ha Riven då. Kanske hade blivit ekonomiskt oberoende om jag lagt ut det separat.
EDIT:
Rosse, det är lugnt. Rasmus har budat på möget, så du får leva med det ändå verkar det som ;D
Noooo! Haha.
Jag kan spela lite Monkey Ball med dig på nästa spelträff som tröst.
Änsålänge leder jag!
Vad i helvete. Jag trodde ärligt talat inte att den skulle få mer än ett bud, haha. Nåväl. Buda väl. Hoppas ni är medvetna om vad ni bjuder på - att ni läst beskrivningen d.v.s.
*trissar*
SHIT! Snart har jag råd med en Big Mac & Co. !!!!!!!
Ja, typ imorrn när dina 22k kommer.. och här sitter jag med ett par kronor och gråter mig till sömns.
Imorgon får jag "bara" 14500 Resten kommer på onsdag.
Jag kan bjuda på käk och NES-spelande någon dag!
opkij86 skrev:
Änsålänge leder jag!
Zejiro skrev:
Tack. Så gulligt av dig. Kommer du hit då eller, för annars blir det ju en förlustaffär för mjig..
Nedrans! Men jag kanske återkommer, mohaha!
Tip:
Haha. Nej du får komma hit i så fall! Tänker inte sitta på ditt sega PAL-NES och slösa tid. Fort ska det gå, med NTSC!
Haha. Nej du får komma hit i så fall! Tänker inte sitta på ditt sega PAL-NES och slösa tid. Fort ska det gå, med NTSC!
Imöra går den ut.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner