Forum
Starfighter skrev:
Snart har jag kollat där! Tack för länken!
Edit: Är det dyrt att ge 550 plus frakt för Mario World och Mario Kart i komplett men halvsunkigt skick? Jag har hört det där tjafset om att "ifall du som köpare vill ge en viss summa så är spelet värt så mycket för dig" och ärligt talat låter 550 som asmycket för dom två nu när det inte är omfgbergsalascn. Men om någon som handlat mycket med SFC har kollen på bollen så vore det ju trevligt om jag fick höra dennes två cent angående summan.
Edit: Är det dyrt att ge 550 plus frakt för Mario World och Mario Kart i komplett men halvsunkigt skick? Jag har hört det där tjafset om att "ifall du som köpare vill ge en viss summa så är spelet värt så mycket för dig" och ärligt talat låter 550 som asmycket för dom två nu när det inte är omfgbergsalascn. Men om någon som handlat mycket med SFC har kollen på bollen så vore det ju trevligt om jag fick höra dennes två cent angående summan.
2500 yen för ett komplett Mario Kart är väl ändå ett helt okej pris.
Men hade detta varit för ett halvår sen så hade 2500 yen varit ungefär 180 svenska.
Jag har ett Super mario World i bra skick, manual i mycket bra skick samt kassett i fint skick, som jag kan tänka mig släppa för ett hyffsat pris
Låter bra! Vad vill du ha?
250kr fraktat kan jag nog tänka mig Tar bilder imorgon så du kan se det riktiga skicket.
Starfighter skrev:
Snart har jag kollat där! Tack för länken!
Jag tycker det låter dyrt. Man köper väl japanska spel för att det är billigt, eller!?! Jag hade nog gett max tvåhundra kronor styck... om ens det. Men så är jag ju också en snål jävel
Men som sagt, yenen påverkar mycket. Den är ju nästan dubbelt så dyr som "vanligt" nu, helt sjukt.
Tänkte med det, jag köper ju helt klart de japanska (där det går vill säga) för att komma undan billigare, men även för att det är finare omslag. Jag kör ju numer både SFC och US-SNES, så jag går först efter texten, behöver jag kunna läsa den, och sen efter vilket som bara helt sonika är finast att titta på.
Jo, men som sagt, det finns undantag. ALLT är inte billigare i NTSC-J.
Så vad säger du ? Var det för dyrt så jag inte ens behöver ta några bilder?
Jaså, du väntar på mig, jag väntade ju på dig. Jag PM'ar!
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner