Forum
Jag har brist på grejer att spela, så det är bara att komma med förslag.
Enbart amerikanska spel dock, då jag håller på att byta upp mig från min europeiska lilla samling. Kan eventuellt byta mot andra spel och betala frakt båda vägarna om någon har något intressant.
Spel till psp jag kan tänkas byta bort. Alla är EU:
Puzzle quest (SÅLT)
Ys - the ark of naphishtim
Final Fantasy tactics - the war of the lions (helt oanvänt, dock inte inplastat)
Castlevania - the dracula x chronicles (helt oanvänt, dock inte inplastat)
Breath of fire 3 (helt oanvänt, dock inte inplastat)
Ratchet & clank - size matters
FF7 - crisis core
Tales of the world - radiant mythology
Me & my katamari
Enbart amerikanska spel dock, då jag håller på att byta upp mig från min europeiska lilla samling. Kan eventuellt byta mot andra spel och betala frakt båda vägarna om någon har något intressant.
Spel till psp jag kan tänkas byta bort. Alla är EU:
Puzzle quest (SÅLT)
Ys - the ark of naphishtim
Final Fantasy tactics - the war of the lions (helt oanvänt, dock inte inplastat)
Castlevania - the dracula x chronicles (helt oanvänt, dock inte inplastat)
Breath of fire 3 (helt oanvänt, dock inte inplastat)
Ratchet & clank - size matters
FF7 - crisis core
Tales of the world - radiant mythology
Me & my katamari
Om du behöver pengar i framtiden och inte byter bort spelen i din byteslista så säg till, för jag kan tänka mig att köpa två av dom.
Vilka är du intresserade av och till vilket pris?
Castlevania och Me & my Katamari, nånstans runt 230 för bägge.
Njae.. Skall fundera kring det.
skaru ha för puzzle quest?
100kr+frakt?
Deal!
Skicka Pm med betalningsuppgift.
Skicka Pm med betalningsuppgift.
BoF III - 100:- + frakt?
Jag har ett Need For Speed Most Wanted som jag mer än gärna byter bort - spelar inte bilspel över huvud taget...
...äsch, kom på att det är nog Japanskt, och du ville visst bara ha US-spel.
Oh well...
Oh well...
Jag har ett Sega Genesis Collection(givetvis amerikanskt om det inte framgår) vill du byta det mot något? Jag har inte så kul med det, har ju redan de mesta balla spelen på den i orginal form nu :-)
Tenchio - Njae, lägg till 50kr eller ge mig något i utbyte. (;
Mikoto - Vad är du intresserad av?
Mikoto - Vad är du intresserad av?
Ys - the ark of naphishtim?
Då splittar vi frakten?
Hmm, hur menar du? Ska jag betala frakten för när jag skickar mitt spel och du betalar för din när du skickar ditt spel? Eller ska jag betala halva frakten för ditt spel som du skickar med plus min? :-)
Haha, kvittar vilket som för mig, antar att du menar det första. PMa över din address bara så skickar jag spelet, så kan jag svara med min address sedan med.
Haha, kvittar vilket som för mig, antar att du menar det första. PMa över din address bara så skickar jag spelet, så kan jag svara med min address sedan med.
Menade såklart att vi betalar frakt för vad vi själva skickar.
150:- fraktat då? :>
Icke! Jag har ju räkningar att betala!
Final Fantasy tactics - the war of the lions
Castlevania - the dracula x chronicles
300 kr fraktat? Har tyvärr klent med usa-spel att byta med.. =/
Castlevania - the dracula x chronicles
300 kr fraktat? Har tyvärr klent med usa-spel att byta med.. =/
Jag kan tänka mig att kontra det eventuella styckpriset på Dracula X Chronicles där..
Dala - 150kr+frakt för Castlevania kan jag gå med på, dock inte tactics. Om herr Starfighter vill bjuda några kronor högre så går det förståss också utmärkt.
Jadu, jag hade tänkt att gå högst till 150 plus frakt för Castlevania och 100 för Katamari, men om jag säger 300 fraktat för de där två så är det taket för min del denna gången.
(Uppdelat tänkte jag det alltså såhär: 180 för Castlevania, 100 för Katamari och sen en tjuga i frakt. Eller blir det kanske 33?)
(Uppdelat tänkte jag det alltså såhär: 180 för Castlevania, 100 för Katamari och sen en tjuga i frakt. Eller blir det kanske 33?)
Skall fundera kring det där. Återkommer lite senare.
Gör så, du kan ju slänga iväg ett pm om det blir aktuellt.
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner