Forum
Tja!
Jag kommer stå på Esplanaden i Lund och sälja massa TV-spel, konsoler, tillbehör m.m. imorgon! OBS!!! OM DET BLIR FINT VÄDER!!! Från cirka 7 eller 8 till 11 eller 12. Förmodligen nära parkeringshuset (vid parantesen).
Har rensat ut i garderoberna. Kommer finnas drösvis med spel för 20 kr/st. och en del lite finare godbitar till högre pris. Har försökt lägga priserna under Tradera-genomsnittet för att får bort en massa skit.
Finns nog 20 st. blandade konsoler (ej testade) för typ 50 kr/st. Spel till NES, MD, Saturn, DC, SNES, PS1, Xbox etc...
Handkontroller, joysticks, adaptrar m.m. för 20 kr/st.
Tidningar, reklam o annan skit. Ta med tjejen så kan hon köpa byttor, burkar och krukor av min fruga.
Välkomna att fynda!
Jag kommer stå på Esplanaden i Lund och sälja massa TV-spel, konsoler, tillbehör m.m. imorgon! OBS!!! OM DET BLIR FINT VÄDER!!! Från cirka 7 eller 8 till 11 eller 12. Förmodligen nära parkeringshuset (vid parantesen).
Har rensat ut i garderoberna. Kommer finnas drösvis med spel för 20 kr/st. och en del lite finare godbitar till högre pris. Har försökt lägga priserna under Tradera-genomsnittet för att får bort en massa skit.
Finns nog 20 st. blandade konsoler (ej testade) för typ 50 kr/st. Spel till NES, MD, Saturn, DC, SNES, PS1, Xbox etc...
Handkontroller, joysticks, adaptrar m.m. för 20 kr/st.
Tidningar, reklam o annan skit. Ta med tjejen så kan hon köpa byttor, burkar och krukor av min fruga.
Välkomna att fynda!
Varför gjorde du inte sånt när vi bodde i skåne? Är det sista loppisen för året nu eller?
Haha, få hit Sverre bara så får han handla åt dig!
Nej, fy fan! Han hade bara köpt en massa Pokemon och Mortal kombat skit
Vilken tur att Pokemon är imba då.
Tror du att folk går upp så tidigt?! Skall försöka hinna dit en runda, men jag lovar ingenting.
jag hade kommit om jag hade bott i närheten. Synd där ;/
Sök på cowabunga.se
10 senast aktiva trådarna
10 senaste bloggar
10 senaste recensioner